ورزش

فراموش کردیم کرونا وجود دارد

آفتاب نیوز:

انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه شب در سومین جلسه هیئت مدیره آموزش و پرورش استان تهران اظهار داشت: سهل انگاری و بی احتیاطی موجب شده است تا ضمن کاهش این آمار با نکات بهداشتی و توجه ویژه ، منجر به کشته شدن 200 نفر در کورو ویروس شود.

وی به ورود تعطیلات تابستانی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: “هیچ وقت آزاد برای برنامه ریزی امسال وجود ندارد و همه باید در خانه بمانند.”

استاندار تهران خاطرنشان کرد: هیچ چیز بهتر و بهتر از حفظ سلامتی ، ایمنی جسمی و روحی کودکان نیست و خانواده ها برای نگهداری فرزندان خود باید در خانه برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت نقش موثری در غلبه بر بحران کرونا دارد ، افزود: این دوره از بحران با ابتکار مدیریت و چابکی قابل رفع است.

محسنی بندپی گفت: “رفع محدودیت ها و رویارویی آزاد راه را برای گسترش کوروی ویروس هموار می کند ، در حالی که با اعمال محدودیت های خاصی می توان این وضعیت را مدیریت و انتقال داد.”

نماینده سیاسی و اجتماعی دولت تهران با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در حل مشکلات کشور ، افزود: انتخاب مشاوران جوان در واحدهای تولیدی و صنعتی و استفاده از نخبگان یک روش مؤثر برای حل مشکل بیکاری است.

شککرالله حسن بیگی خاطرنشان کرد: استفاده از دانشجویان نخبه و مشاوران جوان در زمینه های مختلف یک سرمایه گذاری بلند مدت برای کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استانهای تهران همچنین در ادامه این جلسه اظهار داشت: پنج هزار دانش آموز با سازوکارهای ویژه شناسایی شده ، انتخاب و آموزش دیده اند تا در آینده افراد با نفوذ برای کشور باشند.

محمد سیدلو افزود: آموزش دانش آموزان و شناسایی افراد با استعداد باعث می شود علاوه بر توانایی های دانشگاهی خود ، در آینده وارد صنعت و تولید شوند.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش از مهارتهای آموزشی وآموزشی خود برای آموزش نیروهای مؤثر در کشور استفاده می کند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران نیز در این جلسه گفت: “80 هزار واحد تولیدی ، 17 هزار و 500 واحد صنعتی و 60 هزار خدمات فنی در تهران وجود دارد که آماده آموزش دانش آموزان است.”

یدالله صادقی خاطرنشان کرد: آموزش دانش آموزان به آنها مهارتهایی در تجارت نشان داده است و همه آنها در آینده به عنوان تکنسین فعالیت خواهند کرد.

وی یادآور شد: باید ارزش کارآفرینی و کاردستی را به دانش آموزان شناخت و آموزش داد تا بتوانند در آینده از مهارت های خود استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش قرآن قرآن ، عترت و دعای وی در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن اظهار داشت: آشنایی دانش آموزان با موضوعات مذهبی و قرآن راهی مؤثر برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.

محمدرضا موسای زاده با اشاره به اینکه سی و هشت مسابقه دانش آموزی قرآن و عترت در کشور برگزار شد ، خاطرنشان کرد: شهرهای استان تهران به دلیل داشتن منابع ارزشمند میزبان 38مین دوره مسابقات قرآن کریم هستند.

مدیرکل دعای قرآن ، عترت و وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: برای دانش آموزان ، مرحله مقدماتی مسابقات مسابقات قرآنی به صورت عملی و در غیاب آنها برگزار می شود ، زیرا کورون ویروس از ابتدای مرداد آغاز شد.

وی افزود: هفت میلیون و 500 هزار نفر در 14 رشته ، مفاهیم ، حفظ ، تلاوت ، دعا ، صحیفه سجادیه ، قوانین ، دعای دعا ، ترکیب دعا ، نهج البلاغه و تلاوت در این رأی گیری شرکت می کنند.

دکمه بازگشت به بالا