خبرهای کلی

مدیریت اجرایی اسرائیل در تقابل ایران و آمریکا

هر روایت مبتنی بر اهداف و هدف موضوع است و از آن مطلع می شوید. در همین حال ، تهران مواضع خاص خود را دارد و شرکت هواپیمایی ماهان این کار را یک اقدام تروریستی می داند. از طرف دیگر ، براساس موضع و دیدگاههای آمریكایی كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در چارچوب سازمان های تروریستی قرار می دهد و هواپیمایی ماهان را به عنوان وابسته به سپاه پاسداران معرفی می كند ، ایران را مقصر می داند و اظهار می دارد كه انتقال نیروها و كمكهای سوریه را در ابعاد مختلف پوشش می دهد. .

ضمناً Centcom فرمانده کل ایالات متحده وی اظهار داشت: در این حالت وی براساس ملاحظات قانونی و به کارگیری روش ها و سازوکارهای حرفه ای مطابق با قوانین نظام بین الملل و کنترل مسیر هواپیمای مسافربری و خروج هواپیماهای مسافربری از راهرو هوایی این اقدام را انجام داد. هم.

بدین ترتیب ، این دو روایت در تجهیزات فکری مردم منعکس شده است و البته هر یک از پذیرندگان می توانند این رویداد را براساس اعتباری که به گویندگان داده می شود ، ارزیابی کنند.

اما در تجزیه و تحلیل ، باید توجه داشت که نزدیکی هواپیماهای نظامی ایالات متحده به یک هواپیمای ایرانی در سوریه ، بازتاب فوری آن و عدم نگرش در کشورهای مختلف در سراسر سفر وزیر امور خارجه ایران به عراق و روسیه. آماده. جایی که محمد جواد ظریف با ولادیمیر پوتین صحبت کرد و بعد دیدیم که ترامپ از طریق تلفن با پوتین صحبت می کند. این تحولات اشاره به تحرکات قابل توجه در منطقه ، با اقدامات اسرائیل علیه نیروهای ایرانی سوریه و درگیری احتمالی آن در واقعه نطنز.

در همین حال ، ستاد مرکزی میهمان سفر غیر منتظره ای از تل آویو خواهد کرد و بصورت حضوری با رهبران نظامی ، امنیتی و سیاسی اسرائیل دیدار خواهد کرد. پیش از این ، ماهواره Ofogh 16 به دنبال فضا برای جمع آوری اطلاعات از محیط ایران است. البته تل آویو از درخواست سوخت گیری برای هواپیماهای واشنگتن و هواپیماهای اسرائیلی و همچنین تأیید ایالات متحده پشتیبانی می کند. اگر این موارد را با هم ترکیب کنیم ، می توانیم این امکان را به وجود آوریم که پرواز هواپیماهای نظامی علیه هواپیمایی ماهان نوعی هشدار برای حرکت نسبتاً مستقیم ایالات متحده در منطقه علیه نیروهای ایرانی جمهوری اسلامی ایران و منطقه باشد. حمله رژیم اسرائیل به نیروهای ایرانی سوری یا تحت حمایت ایران ، احتمال حضور رژیم در عملیات خرابکاری علیه تأسیسات هسته ای ایران ، می تواند نشانه افزایش اصطکاک بین تهران و واشنگتن ، همراه با یک رهبری اجرایی اسرائیل باشد. .

310 311

دکمه بازگشت به بالا