ورزش

نقش ویژه بازیکن موثر پرسپولیس در پوکر قهرمانی

طبق این گزارش شفافتیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر بوشهر شاهین شهرداری ، 53 امتیاز کسب کرد تا اتحاد خود را در نوزدهمین دوره لیگ برتر ادامه دهد.

سفید پوستان پایتخت پیروزی های پیاپی خود را در لیگ برتر ادامه می دهد ، در حالی که در بازی مقابل شاهین ، مهدی ترابی دوباره توانست سه امتیاز برای این تیم کسب کند.

هافبک سفید پایتخت که هر بار به عنوان یک مهاجم دروغین در این تیم حضور داشت ، موفق شد در حالیکه سه امتیاز نیز کسب می کند ، نهمین گل بزند.

معمولاً با پیروزی با یحیی گلمحمدی ، پرسپولیس در بازی مقابل بوشهر شاهین شهرری به 10 بازیکن تبدیل شد ، اما با تکیه بر قدرت بزرگ بازیکنانی مثل مهدی ترابی ، به عنوان مثال ، سه امتیاز حساس را به دست آورد.

ترابی که همیشه به عنوان علی هاپور به عنوان هافبک تأثیرگذار در خط تهاجمی کمک کرده است ، موفق شد با به ثمر رساندن یک گل ، مهارتهای ویژه بازیکن خود را نشان دهد.

گل سه امتیازی ترابی مقابل پرسپولیس مقابل شاهین اولین بار نبود که پرسپولیس با یک گل 9 امتیازی شد. خط میانی او به ثمر رسید. وی همچنین در بازی مقابل پیکان تهران ، پارس جنوبی جم و فولاد سه امتیاز به دست آورد تا نقش بزرگی در رهبری فعلی تیم داشته باشد.

بازیکنی که همیشه در تمام بازی هایی که با تی شرت پرسپولیس انجام داده در بین سه بازیکن برتر بوده است ، توانایی تهاجمی سفیدپوستان را با سرعت و سرعت زیاد افزایش داده است.

ترابی به تنهایی 12 امتیاز برای پرسپولیس به ثبت می رساند که 22 درصد از کل امتیازات پرسپولیس را تا پایان هفته 23 لیگ مقدماتی تشکیل می دهد.

ترابی که تورنمنتی را که فصل گذشته با پرسپولیس به دست آورد ، چشیده است ، دوست ندارد پوکر لیگ این تیم را با هنر خودش مشخص کند. این بازیکن که با پیراهن پرسپولیس در جام ملت ها و لیگ قهرمانان آسیا نیز تاثیر مثبتی نشان داده است ، امیدوار است که یحیی گل محمدی با رکوردشکنی برابر پرسپولیس دست بزند.

دکمه بازگشت به بالا