ورزش

هادی سپهرزاد: دبیر دوومیدانی باید کار تخصصی کند

این کارشناس و مربی دو و میدانی در پاسخ به انتخاب یک مسئول انجمن که هیچگونه تجربه ورزشکاری ندارد ، می گوید: دبیر کار ویژه ای را باید انجام دهد و اینکه انتخاب محمدپور بیشتر شبیه به سمت دبیر انجمن است.

به گزارش رویداد برتر ، مهدی مبینی (رئیس اتحادیه دو و میدانی) جعفر محمدپور را به عنوان دبیر اجرایی انجمن منصوب کرده است ، اما نکته قابل توجه این است که محمدپور تجربه قبلی در زمینه دو و میدانی ندارد و داور بسکتبال است. این موضوع باعث انتقاد برخی افراد در این زمینه شده است ، اما محمدپور در مصاحبه با رویداد برتر اظهار داشت که برای انجام کارهای ویژه به این انجمن نیامده است و جامعه در این زمینه باید به انتخاب خود اعتماد کند.

در گفت و گو با رویداد برتر ، هادی سپهرزاد مربی و متخصص دو و میدانی به انتخاب دبیر اجرایی انجمن محمدپور اشاره کرد و گفت:. دانشمندفرد که سابقه خارج از جاده نداشت ، در حال حاضر انتخاب شده است. این انتخابات بیشتر شبیه دبیر مجمع عمومی است و من نمی توانم بگویم که او دبیر انجمن است زیرا دبیر انجمن باید با یک کار ویژه آشنا باشد ، اما دبیر مجمع عمومی نیازی به تخصص ورزش ندارد.

“المپیک 2020 توکیو به دلیل شیوع ویروس کورونا ایجاد شد.” – او گفت. علاوه بر این ، برخی از ورزشکاران در صدر قرار گرفته اند و از نظر بدنی نیز در رده های خوبی قرار دارند که این امر تحت تأثیر وقفه بازی ها است. از طرف دیگر بازی های المپیک هدف نهایی هر ورزشکار است و بسیاری از آنها چهار سال برای حضور در این رویداد سخت تلاش کرده اند و قطعاً از نظر روحی رنج می برند. امیدوارم که مسئولان برنامه ای برای آنها داشته باشند و دائماً با انگیزه رقابت داخلی روبرو شوند.

این مربی دو و میدانی درباره تمرینات دو و میدانی گفت: “من با علی ساماری (وزنه بردار) و علی فتحی گنجی (جام جهانی) به صورت خصوصی کار می کنم.” تیم پالمیر خلیج فارس به من می پردازد تا با فتحی گنجی تمرین کنم. ما بعد از عمل جراحی در دست من تمریناتم را با دست بچه شروع کردیم و هدف ما پیروزی در سهمیه المپیک سال آینده است.

سپهرزاد ادامه داد: به دلیل بیماری کرونا و شرایط حاکم بر کشور و جهان ، این رقابت ها لغو شده و وضعیت مسابقات آینده مشخص نیست. در نتیجه ، ما در بحث های فنی و آمادگی جسمانی تمرین های بیشتری را انجام می دهیم. ورزشکاران من به کارهای فنی زیادی احتیاج دارند و ما از این فرصت برای بهبود عملکردشان استفاده خواهیم کرد ، اما امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود تا زمان مسابقه مشخص شود تا بتوانیم مسابقه را برنامه ریزی کنیم. متأسفانه به دلیل لغو مسابقات خارج از کشور ، آنها انگیزه و شرایط برنامه ریزی را از دست دادند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا