ورزش

همه تخلفات استقلال برای عدم حضور در جم را مکتوب اعلام کرده‌ایم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، امیرحسین محتشم یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما اجازه نخواهیم داد که در صورت نقض حقوق تیم پارس جنوبی جم از حق فوتبال استان بوشهر گم شود.

وی افزود: این یک اقدام حرفه ای نیست. آه تو تیم استقلال تهران بدون حضور جم در این شهر قابل دفاع نیست و بدون حمایت غیرحرفه ای این تیم ، تعداد محدودی از افراد در هیئت وزارت ورزش می مانند.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: از دیروز به دلایل دروغین و غیرقابل اثبات ، تیم استقلال تهران حاضر به آمدن به جم نشده است تا ابتدا مقابل پارس جنوبی جم بازی کند و ابتدا از طریق تلفن و سپس با مکاتبات رسمی ، وضعیت را اعتراض کرده و از فوتبال استان بوشهر محافظت می کند. ما هستیم.

محتشم ادامه داد: ما قصد پیش بینی نداریم ، اما این احتمال وجود دارد که عدم حضور تیم استقلال تهران در شهرک جم در استان بوشهر مربوط به بیماری های پزشکی قلبی و عروق کرونا نباشد بلکه به سایر موارد مربوط می شود.

وی گفت: “با رئیس هیئت فوتبال ، مرکز سنجش پزشکی و بهبود فوتبال ایران (علامت گذاری) ، تیم استقلال تهران مجبور شد پرواز کند منشور صبح امروز وارد استان بوشهر شدیم که عملاً این اتفاق نیفتاد.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ادامه داد: ما به رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس اتحادیه فوتبال ایران هشدار داده ایم که تمام تخلفاتی که تیم استقلال تهران انجام داده است در جم حضور نیاورد و ما مطمئن هستیم که این گروه ها از این موضوع آگاه هستند. “”

محتشم یادآور شد: “وی تا امروز مکاتبات خود را با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه می دهد.” ما هستیم به هیچ وجه نمی خواهیم بگوییم که ما عدم فعالیت را به مادر توصیه می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا