ورزش

پرسپولیس – فولاد نبرد بالای جدولی‌ها تحت الشعاع کرونا

آفتابنیوز:

در دیدار پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ، دو تیم پرسپولیس و فولاد امشب ساعت 21:00 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

پیش از این مسابقه پنجشنبه 17 ژوئیه برگزار شده بود. طبق اعلام سازمان لیگ و با توجه به شرایط بازیکنان و کادر فنی باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با شیوع ویروس کرونا ، مسابقه بین دو تیم امشب (شنبه) به جای پنجشنبه برگزار شد. می شود.

پرسپولیس - نبرد فولادی در صدر جدول در سایه کورونا

تقابل یحیی گل محمدی و جواد نکونام بر جذابیت بازی می افزاید. مسابقه ای که توسط ویروس Corona مبهم شده بود و با تعداد زیادی انگشت و ضرب و شتم برگزار شد ، اما نتیجه بازی به هر حال تأثیر بزرگی در بالای جدول دارد. پیروزی پرسپولیس آنها را یک قدم به لیگ نزدیک تر می کند. با شکست فولاد ، آنها فقط سه امتیاز از کسب قهرمانی فاصله دارند.

از طرف دیگر دانش آموزان جواد نکونام با دستیابی به نتیجه مطلوب و شانس اصلی خود برای کسب سهمیه آسیا می توانند رتبه های خود در جدول را بهبود بخشند. اگرچه استیلرزها دو بازی باقیمانده دارند ، اما می توانند با چند قدم صعود کنند و به رده های برتر بروند.

با این حال ، آمار تقابل دو تیم باعث افزایش وزن شاگردان گل محمدی می شود. پرسپولیس در پنج بازی اخیر خود مقابل فولاد خوزستان می تواند سه برد ، یک تصمیم و یک شکست را نشان دهد و در آمار از فولادی ها جلوتر است.

فولاد خوزستان هم اکنون با 39 امتیاز و دو بازی کمتر در مکان پنجم است و پرسپولیس با 56 امتیاز صدرنشین است.

دکمه بازگشت به بالا