ورزش

کامبک طلایی نساجی و هدیه به مدعیان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بورنا ؛ تیم های نساجی مازندران و فولاد خوزستان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مقابل حسن اکرمی به رقابت پرداختند.

بازی ششم قبلی استقلال برای هر دو تیم مهم بود ، به خصوص که سهمیه فولاد به سختی حاصل شد و جواد نکونام از بازی با تیم وارد لیگ برتر سه امتیاز می خواست.

همین هدف فولاد باعث شد تا تیم بتواند حملات بیشتری به سمت دروازه نساجی انجام دهد و مازانی ها نیز همانند بازی های قبلی خود ، ضدحمله را در نظر دارند.

در دقیقه 12 ، لوسیانو پریرا بهترین فرصت را داشت تا تیم حق نساجی را در یک موقعیت با حق حقیقی باز کند ، اما دروازه بان با پا با پا به خوبی واکنش نشان داد ، بنابراین فولاد نتیجه نگرفت.

پس از چندین فرصت که فولاد از دست داد ، پریرا در دومین دیدار خود مقابل علیرضا حقیقی یک گل را برای تولید تیمش دوست داشت. در دقیقه 34 احسان مرادیان فولاد را از محوطه جریمه مجدداً شروع کرد و حسن بیت سعید با ضربه سر لوسیانو پریرا توپ را بین پاهای واقعی خود با پای چپ پرتاب کرد و آن را به یک اولاد تبدیل کرد تا فولاد بتواند آنچه را که می خواست دنبال کند. آغاز به دست آمده است

اگرچه انتظار می رفت که ناساجی به زودی پس از این گل آرایش کند ، فولاد هنوز هم حمله می کرد و می توانست در آخرین دقیقه نیمه اول یک گل دوم برای شوت پریرا به ثمر برساند ، اما به دلیل واکنش عالی علیرضا حقیقی ، ناساجی در این بازی باقی ماند. شاید در نیمه دوم شانس جبران داشته باشید.

فولاد در نیمه دوم تهاجمی را شروع کرد اما علیرضا حقیقی مانع شدیدی برای این تیم بود.

نساجی شانس بیشتری کسب کرد ، اما فولاد در دقیقه 62 گل دوم بود. فرشاد احمدزاده از کرنر به محمد آبشک از کرنر به موسی کولیبالی هدایت کرد که آن را به عارف آقاسی منتقل کرد و همچنین راهی کولیبالی شد تا سر خود را به سمت دروازه نساجی مازندران باز کند.

سه دقیقه بعد از گل ، وحید حیدریه ، بازیکن چپ چپ فولاد از داور کارت زرد دوم دریافت کرد و شاگردان نکونام را به ده نفر واگذار کرد ، و منسوجات فرصتی ایده آل برای جبران از دست دادن و افزایش فشار روی دروازه فولاد بودند.

در دقیقه 80 ، حسین ماهینی از یک کرنر توپ ، از جناح راست توپ ، با یک ضربه محکم ، حامد شیری را ارسال کرد تا اختلاف را به حداقل برساند.

سه دقیقه بعد ، صالح هاردانی با روح الله باقری در محوطه جریمه فولاد اشتباه کرد و به دنبال آن برخوردی بین عارف آقاسی و گروه نساجی انجام داد تا اینکه حسن اکرمی پنالتی را اعلام کرد و پس از آن اعتراضی از فولادسازان انجام شد که بازی را برای 7 دقیقه قطع کرد. سرانجام حامد شیری پشت توپ ایستاد و شوت های پایانی و زمینی را برای تیم خود و تیم دوم شلیک کرد.

در دقیقه 90 + 6 ، ضربه آزاد زیبای حسین ماهینی از جناح راست توپ توسط روح الله باقری با سر به مجتبی مامشالی منتقل شد تا یک گل دفاعی پیشرو برای سومین گل نساجی به ثمر برسد تا با این بازگشت طلایی و هدیه ای خوب ، قائمشهری را به پیروزی ارزشمند برساند. به مدعیان دیگر بدهید.

در ثانیه های پایانی ، محمد ابیشک کارت قرمز مستقیم را به داور ارسال کرد تا بازی با فولاد 9 نفره پایان یابد.

عکس_2020-07-27_22-02-35

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی ، حامد شیری ، حسین ماهینی ، مجتبی مامشلی ، مجتبی بیژن ، علی اصغر عاشوری ، محمد عرفان معصومی ، حسین زمانهران ، محمد مهدی نظری (73. – محمدحسین باباگلی) ، 46. سزا دهول

سرمربی: محمود فکری

فولاد خوزستان: احسان مرادیان ، عارف آقاسی ، موسی کولیبالی (1 + 90-میلادی لوسیانو پریرا (70 – امیرحسین باقر پور)

سرمربی: جواد نکونام

دکمه بازگشت به بالا