خبرهای کلی

آمریکای در حال تغییر – رویداد برتر

در این پیام ، هارینگتون آشکارا درباره قطبش کشور صحبت می کند. به گفته وی ، از یک طرف ، جمهوریخواهانی هستند که سعی می کنند با اقدامات نظارتی کشور را کنترل کنند ، همچنان به حفظ ساختار فعلی و خدمت به ایالات متحده ادامه می دهند و از طرف دیگر ، دموکرات هایی نیز هستند که مشغول تحریک جوبیدن ، برنی سندرز ، سوسیالیست ها ، فاشیست ها هستند. چپ های دیوانه ، خرابکاران ، اوباش و اراذل و اوباش تلاش می کنند کشور را وارد پروسه تحول و انقلاب کنند و شهرهای ویران شده مانند شیکاگو و مینیاپولیس را ترک کنند. این تصویر به وضوح تخریب و مراحل منتهی به فروپاشی سیاسی در ایالات متحده را نشان می دهد.

جنبش وال استریت که یک درصد کاهش یافت ، همچنین شورش در سیاتل و مینیاپولیس و بخشی از کشور پیرامونی سرمایه داری ایالات متحده ، آتش گرفت. داده ها مشخص است. سندرز گفت اگر 5 میلیون آمریکایی بیمه نشده باشند ، 92 میلیون نفر نیز بیمه نشده اند یا کافی نیستند و معدود ثروتمندان ماه گذشته 282 میلیارد دلار ثروت را در یک سیستم نابرابر اضافه کرده اند.

اگر این آمار و ارقام در اروپا و آسیا در کشوری متوسط ​​بود ، چندین بار به هم می خورد ، اما آمریکا با کمک هژمونی دلار و سازمان های چند جانبه یا در تاریخ ابرقدرت ها روند تغییر ناپذیری را نشان می دهد. به نظر می رسد که ایالات متحده دستخوش تغییرات اساسی در ساختار فکری خود ، تجدید نظر در اهداف و برنامه های خود و تغییر نگرش در سیاست خارجی و داخلی است.

به گفته تافلر ، ایالات متحده تاکنون به لطف سیستم انعطاف پذیر خود در علم و دانش سرآمد است. این ساختار همچنین با محدود کردن پذیرش مهاجران علمی ترامپ وارد مرحله ضعف می شود. شکی نیست که آینده ایالات متحده طی شش ماه آینده بسیار متفاوت از وضعیت فعلی است: مقاومت و تحمل داخلی خود را برای آشتی و گفتگو درونی از دست داده است و ریشه های معنوی آن اکنون یک چالش است.

310 311

دکمه بازگشت به بالا