اقتصادی

ارسال تجهیزات دانش‌بنیان کرونایی معاونت علمی به ۱۴ کشور منتخب

معاون مرکز تعامل بین المللی علوم و فناوری ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با استناد به تحویل پیشگیری و درمان کرونا به قرقیزستان ، از برنامه صدر اعظم رئیس جمهور برای ارسال کمک های عمرانی به 14 کشور منتخب خبر داد.

به گزارش رویداد برتر مهدی قلعه نویی با اشاره به محموله های بشردوستانه ایران در بیشکک ، قرقیزستان ، با همکاری کیش ایر ، افزود: جمعه گذشته معاونان وزیر علوم و فناوری تجهیزات دانش بنیان برای بیماری عروق بیماری کرونا به فرودگاه بیشکک منتقل شدند. و قرقیزستان بیگانه شده است. این بسته ها شامل محصولات دانش بنیان برای پیشگیری از بیماری عروق بیماری کرونا قلب مورد استفاده در زمینه کنترل و تشخیص بیماری Covid 19 می باشد.

وی گفت: “بسته ایران به قرقیزستان 1650 کیلوگرم بود و حاوی 2500 کیت تشخیصی IGG و 2 هزار و 500 کیت تشخیصی IGM بود که برای آن تعداد 5000 کیت تشخیصی را به آن کشور ارسال کردیم.” علاوه بر این ، این بسته حمایتی شامل یک دریچه کامل و 25 پالس اکسیمتر ، 25 دماسنج ، 2000 ضد عفونی کننده و سایر محصولات بود.

قلعه نووی گفت: هدف از ارسال این پست به معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور کمک به کشورهای دوست با داشتن روابط اقتصادی و سیاسی خوب بوده است و یادآور شد: این امر فضای اضافی بین شرکتهای دانش بنیان و کشورهای منتخب ایجاد می کند. . محصولات خود را به این کشورها ارسال کنید.

به گفته معاون معاونت علمی ، معاون علمی ، مدیر مرکز تعامل و فناوری بین المللی ، گفت: معاون رئیس جمهور از یک ماه پیش ارسال کمک های توسعه به 14 کشور منتخب را آغاز کرد: عراق ، سوریه ، افغانستان و قرقیزستان در حال حاضر کمک و سایر کشورهای هدف را دریافت می کنند. .

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا