ورزش

با حضور تماشاگران، مجیدی احتمالاً شغلش را از دست می‌داد!

ادموند اختر درباره مسابقه بین استقلال و شاهین بوشهر گفت: “بازی خوبی بود ، استقلال هفته ها است که روند خوبی دارد و به نتایج خوبی رسیده است.” این می تواند یک وعده خوب تیم برای سال آینده باشد. او مقابل جام حذفی است و ما اصلی ترین رقبای لیگ هستیم. این مسابقات مقام دوم را کسب کرد. امیدوارم فرهاد مجیدی با وجود بسته نشدن تیم خود ، در مسابقات قهرمانی جام حذفی به نتایج خوبی برسد.

اختر در مورد بازی بین جام حذفی و استقلال پرسپولیس گفت: “جام حذفی جام حذفی است.” بازی بین استقلال و پرسپولیس هیچ ارتباطی با جدول و جام ندارد و هر دو خواهان پیروزی در این بازی هستند. استقلال تنها شانس پیروزی مقابل پرسپولیس و رکورد خوب را دارد.

با توجه به عملکرد فرهاد مجیدی جانباز تیم استقلال: مجیدی در فوتبال خود بازیکن برجسته ای بوده است ، در دوران مربیگری خود عملکرد خوبی داشته است و برای اینکه مربیان جوان به فوتبال تزریق کنند نیاز به حمایت دارند. همیشه نمی توانیم از مربیان قدیمی استفاده کنیم. ما نباید در مورد تغییر مربیان فکر کنیم زیرا ما نتوانسته ایم در یک یا دو بازی گلزنی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی از کمبود تماشاگر نهایت استفاده را کرد. اگر تماشاگران در ورزشگاه ها حضور داشتند ، احتمال این وجود دارد که شغل خود را از دست بدهد. فرهاد در این زمان تصمیمات بالغ و بهتری گرفت.

255 41

دکمه بازگشت به بالا