خبرهای کلی

خبرگزاری آنلاین رسانه تراز انقلاب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین صدیف به مناسبت روز خبرنگاران ، بدری از دفتر خبرگزاری آنلاین در استان اردبیل بازدید کرد و با مدیر و روزنامه نگاران این خبرگزاری دیدار کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش روزنامه نگاران در حوزه های مختلف جامعه ، گفت: “خبرگزاری آنلاین رسانه در سطح انقلاب است و بی طرفی خبرگزاری آنلاین این رسانه را برجسته می کند و نشان می دهد که خطوط قرمز این رسانه فقط آرمان های انقلاب اسلامی را نشان می دهد. افراد جدا نیست. ” یا یک نهاد خاص و این خبرگزاری با حمایت از اندیشه های انقلاب ، اقدامات چشمگیری را برای بازتاب نیازهای نیازمندان و مستضعفان انجام داد.

نیاز امروز رسانه ها است گری برای کمک به نمایندگان مجلس بیایید

نماینده مردم اردبیل ، نیر. نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز رسانه ها باید مطالبه کنند گری نمایندگان مجلس شورای اسلامی نجات می یابند زیرا اعضای پارلمان و رسانه ها ، از جمله دیگر کارکردهای هدفمند ، یک هدف مشترک را دنبال می کنند ، یعنی دنبال کردن سؤالات و نگرانی های مردم.

بدری با بیان اینکه بودجه ویژه ای را به پروژه های عمرانی استان اختصاص می دهد ، اظهار داشت: خوشبختانه پروژه هایی که دارای خط اعتباری نیستند دارای خط بودجه هستند. و و در آینده نزدیک پروژه های استانی به ترتیب اولویت انجام می شود.

ما نگران بحران آب آینده هستیم

وی از حقوق استان اردبیل محروم شد آبه رود ارس در سالهای اخیر با انتقاد از این موضوع اظهار داشت: تنها نگرانی بحران آینده آب است و ما در این زمینه در سمت راست عمل می کنیم. آبه ما نسبت به آیین نامه قبلی مازاد داریم (که حدود 2.500 میلیون متر مکعب بود).

نماینده مردم اردبیل ، نیر. نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه مقامات از تخصیص حقوق نظارت نمی کنند آبه قزل آن زن وی گفت: به دور از هرگونه چالش ، انتظار داریم حقوق استان اردبیل از این رودخانه و کشاورزی برآید. باران شهرهای جنوبی استان به رنگ آبی روشن می شوند که می توان 30 درصد از سمت راست انجام داد آبه و بقیه را می توان به دشت اردبیل منتقل کرد.

بدری طرفدار تامین آب شرب ، صنعت و کشاورزی بود و اذعان داشت: قانون را اجرا کنید آبه ماهی قزل آلا 5 میلیون متر مکعب است آن زن تا پایان ماه سپتامبر اقدامات عملی شرکت آاب ما منتظر مناطق استان هستیم.

هدف مالیات بر خانه های خالی مبارزه با تجمع مسکن است

وی کیفیت آب آشامیدنی در اردبیل را قابل قبول ندانست و گفت: چگونه یک شهروند می تواند از نوشیدن آب آشامیدنی از شهر خودداری کند؟ برای این منظور ، معتمدان باید برای تهیه آب آشامیدنی برنامه ریزی کنند ریزی های اقدامات به دور از شعار را نشان داده و انجام دهید تا مجمع نمایندگان بتوانند از استانداردهای بالا پیروی کنند.

عضو کمیته عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدف از جمع آوری مالیات از خانه های خالی ، مبارزه با تجمع مسکن است و تصریح کرد: خانه های خالی و صاحبان املاک در صورتی که ملک آنها به طور رسمی توسط قانون اجاره شود ، نباید از جمع آوری مالیات نگران باشند.

شرایط برنامه اقدام ملی مسکن را تسهیل کنید

در این جلسه ، ملک پناهی ساردی ، مدیر عامل خبرگزاری آنلاین در استان اردبیل ، در مورد تغییر رویکرد آژانس خبری صحبت کرد. نیاز داشتن گزارش شده و گفته شد خبرنگاران خبرگزاری آنلاین در استان اردبیل سعی می کنند با پیگیری مشکلات و مشکلات مردم این مشکلات را برطرف کرده و سؤالات را به درستی به مسئولان مربوطه منتقل کنند.

وی به تعدادی از مشکلات خبرنگاران اشاره کرد و گفت: انتظار می رود اعضا برای حل مشکلات روزنامه نگاران از جمله بیمه ، مسکن و بهبود وضعیت معیشت روزنامه نگاران گام های عملی بردارند و مسائل و مشکلات مردم را به مسئولان معرفی کنند.

مدیر خبرگزاری آنلاین در استان اردبیل به آغاز ثبت نام در برنامه اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: “دولت کاملاً آگاه است که جوانان در شرایط فعلی قادر به تهیه وجه نقدی نیستند که برای 160 میلیون گوجه فرنگی اعلام شده است.” و این مشکل را حل کنید.

پناهی ساردی خاطرنشان کرد: متأسفانه تاکنون قانونی صحیح برای خبرنگاران به تصویب نرسیده است و همین مسئله باعث شده مشکلات پرسنلی در این زمینه ایجاد شود.

دکمه بازگشت به بالا