خبرهای کلی

ضرورت بصیرت افزایی در جامعه/ پیام عاشورا به مخاطبان منتقل شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر سه شنبه در همایش ویدیویی نماز جمعه استان اظهار داشت: “با توجه به شرایط ویژه امسال ، به شهروندان توصیه می کنیم از معیارهای اعلام شده در ستاد کرونا رعایت کنند.”

وی ادامه داد: ما همچنین از ستاد كرونا می خواهیم كه به صورت علمی صحبت كند و در برابر طعم ها ، جزایر و قبایل عمل نكند كه متاسفانه شاهد آن هستیم و هشدارهای لازم را داده ایم.

سخنگوی مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی اظهار داشت: انتظار می رود هر روز مرکز ملی مبارزه با کرونا هر حرفی را نگوید و اگر یک قاعده تنظیم شود ، آنها در کنار آن بایستند تا مردم را تشویق و مزاحمت نکنند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه جلب اعتماد مردم مستلزم پیروی از قوانین و مقررات است ، افزود: “گاهی اوقات جمعیت در لابی قطار یا هواپیما یا بانک یا بازار خارج از قوانینی هستند که هیچ کس با آنها ارتباطی ندارد. برای نماز جمعه یا مجالس. ” امام حسین (ع) شرایط بسیاری را ایجاد می کند که مردم آن را نادیده می گیرند.

وی با اشاره به روایت پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه “الحسین به معنای چراغ کنترل و امنیت نجات است” ، گفت: براساس این روایت ، امام حسین (ع) ناجی و معجزه در بین همه پیامبران و مقدسین است.

امروز با کربلایت دیدار کنید

آیت الله عبادی با بیان اینکه برخی می گویند فاجعه کربلا به 1400 سال قبل بر می گردد ، در حالی که فاجعه امروز وجود دارد ، گفت: تا زمانی که ظلم و ستم ، بی عدالتی ، ثروت و تعصب ادامه داشته باشد ، کربلا را در همه جا می توان یافت.

وی گفت: تا زمانی که سرکوب فعلی تغییر کند ، هر روز شمر ، یزید و عمر سعدی وجود دارند که مظلومان را می کشند. وی افزود: امروز مردم جهان باید از خواب بیدار شوند ، نه فقط به کربلا نگاه کنید 1400 سال پیش ، زیرا هر روز کربلا است.

سخنگوی مقام معظم رهبری قرآن کریم جنوبی با بیان اینکه افرادی که امروز خودشان یزید زمان را نفس می کشند ، اظهار داشتند: “امروز اتفاقات زیادی به نمایندگی از مسلمانان افتاده است.”

این سؤال پیش می آید که چه کسی داعش را ایجاد می کند؟ چه کسی احزاب ضد دینی و ضد بشری ایجاد می کند؟ “چه کسی اطاعت کافران و سیاستمداران را فراتر از مرزها خواهد کرد؟ چه کسی مردم مسلمان را اسیر خواهد کرد؟” آنها رفتند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه بزرگترین درد مسلمانان کسانی است که امروز به نمایندگی از مسلمانان حکومت می کنند ، گفت: “امروز باید کربلا و یزید را بشناسیم.

پیام کربلا را معرفی کنید

نماینده ولی فقیه که در خراسان جنوبی ساکن است ، با تأکید بر اینکه باید پیام کربلا را به مخاطبان منتقل کنیم ، گفت: اصل تولی و طبری ریشه اصلی ایمان است که باید ظاهر شود.

وی اظهار داشت: متأسفانه امروزه به نام اسلام و مسلمانان چنین محافظتی در نظر گرفته شده است که هیچ کس ظالمان را از نظر معصومیت نمی بیند ، در حالی که تولی و طبری اصل ایمان هستند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه متأسفانه برخی حتی به نفع جهان اسلام از برگزیدگان یزد و جاوید تقدیس می کنند ، گفت: وضعیت فعلی یزیدی ها باید همیشه شناخته و از بین برود.

وی اظهار داشت: رهبران برخی از کشورهای اسلامی برای حفظ دولت شرم آور خود و پیروی از ترامپ و تحویل دادن تمام اموال غارت شده مسلمانان به خارجی ها ، نه تنها اکنون بلکه در گذشته ، قرار است چند روز را با صهیونیست ها بگذرانند.

تمایز بین نفاق و اسلام باید روشن شود

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه بینش در پیام عاشورا باید به مخاطب برسد ، تصریح کرد: تمایز بین اسلام و ریاکاری باید برای مردم مشخص شود زیرا اگر مردم بینش پیدا کنند ، عزم و حمایت اسلام را دست کم نمی گیرند.

وی با بیان اینکه برخی از رهبران کشورهای اسلامی سایر کشورهای مسلمان را نابود می کنند ، زنان و کودکان را به قتل می رسانند ، و در درجه اول نماز را متوقف می کنند ، افزود: وجود چنین افرادی برای ترامپ و اسرائیل خطرناک تر است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اصحاب وی امام حسین (ع) با ظلم مخالف هستند و امروز پرچم آنها پرچم رستگاری و هدایت است ، گفت: “این افراد حجاب را از چهره های زشت منافقین برداشته و ماهیت آنها را روشن کرده اند.”

وی اظهار کرد: امروز پیام امام حسین (ع) مبنی بر جستجوی عدالت و سرکوب نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در خیابان های واشنگتن ، برلین ، لندن و پاریس شنیده می شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه رستاخیز همه انبیای الهی مبتنی بر اجرای عدالت است ، اظهار داشت: پیام آنها از حضرت علی (حضرت مهدی (ع)) ، خانواده عصمت و طهارت ، پیام عدالت بود.

دکمه بازگشت به بالا