خبرهای کلی

طرح ملی مسکن ادامه طرح مسکن آنلاین است

“محمد اسلامی” با بیان اینکه مسکن اجتماعی فقط یک ایده بوده است ، افزود: ادامه پروژه مسکن آنلاین به شکل یک طرح ملی مسکن در آمده است و در این میان هیچ مسکن اجتماعی وجود ندارد. این فقط یک ایده برای ساخت خانه های کوچک ، ارزان و اجاره ای بود و بخش املاک و مستغلات رو به وخامت است.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تحویل واحدهای طرح ملی مسکن از ماه آینده آغاز خواهد شد ، گفت: “مسکن اجتماعی فقط یک ایده بود و برنامه ملی مسکن ادامه برنامه خانه مسکن است.”

محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به موضوع احیاء به عنوان یک هدف استراتژیک ، اظهار داشت: با توجه به گسترش جغرافیایی شهرها ، شاهد فرسودگی آنها هستیم و باید مجدداً برای اسکان شهرها خصوصاً به شهرهای تاریخی بازگردیم. بر این اساس ، بازسازی شهرها و محلات با هدف ایجاد ویژگی های جدید و پیشرفته در جهت ارتقاء کیفیت زندگی شهری و استفاده از الگوی ایرانی در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه نوسازی با مشارکت مردم ، پرداخت تسهیلات و مزایا امکان پذیر است ، طبق قانون برنامه و قانون بافت فرسوده ، وی افزود: خوشبختانه درمورد مجوزهای ساختمانی و تسهیلات بانکی در این زمینه حمایتی وجود دارد و 9٪ باقی مانده نیز توسط دولت ارائه می شود. برای پشتیبانی

وی همچنین با بیان اینکه ریشه های پروژه مسکن آنلاین را می توان در واقع به برنامه جامع مسکن ردیابی کرد که ملاک عمل وزارت راه و شهرسازی است ، توضیح داد: ادامه پروژه مسکن آنلاین در برنامه ملی مسکن و مسکن اجتماعی در این میان مهم بود. آن وجود ندارد. این فقط یک ایده برای ساخت خانه های کوچک ، ارزان و اجاره ای بود و بخش املاک و مستغلات رو به زوال است.

وزیر راه و شهرسازی از برگزاری اختتامیه “مسکن آنلاین” در کشور حداکثر تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: به استثنای تعدادی از واحدهای فعال در دادگستری و دادگاهها و تملک آنها ، بقیه نیز به پایان رسید. مساحت کمربند سبز ، مدرسه ، مسجد ، فروشگاه ، خانه بهداشت و یا زیرساخت ها و شعب حذف شده است.

وی اعلام کرد: اولین سری از “برنامه ملی اقدام مسکن” در ماه آینده به جمع جمعیت استانهای پیشرو تحویل داده می شود. اسلامی افزود: بخشی از زمین ها به مردم واگذار می شود و برخی از مردم به پروژه ها وصل می شوند.

این مقام مسئول با اشاره به بهسازی و احداث 187000 واحد مسکن شهری روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، گفت: “پروژه های مسکن در اکثر روستاهای روستاهای کرمانشاه و مناطق سیل زده ، یعنی بیش از 95٪ بهسازی خانه ها و 90٪ اقدامات – ساخت خانه های سیلاب را به پایان رساند.

وی در رابطه با وام های مربوط به سیل و زلزله ، افزود: این مسئله مشکلی ندارد و پرداخت ها بسیار روان است: در این رابطه تاکنون گزارشی از حرکت و درگیری افراد آسیب دیده از سیل و زلزله با دیوان سالاری بانک ها ارائه شده است. نبود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات و پروژه های مربوط به توسعه راه اضافه کرد: طول بزرگراه های کشور با پایان دولت دوازدهم از 2100 کیلومتر به 3 هزار و 100 کیلومتر افزایش می یابد و حداقل 900 کیلومتر به بزرگراه های کشور می دهد.

اسلامی با اشاره به ساخت و ساز دولت از 12 هزار و 500 کیلومتر جاده آسفالت کشور ، گفت: “با پایان یافتن دولت ، حداقل 2500 کیلومتر دیگر نیز باید به جاده های روستایی اضافه شود.”

دکمه بازگشت به بالا