ورزش

طلسمی 187 روزه/ آیا وعده باشو به استقلالی‌ها عملی می‌شود؟+ عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بورنا ؛ مهدی قائدی بازی خوبی را برای Shahr Khodro انجام داد. فرار سریع او باعث شد تا اینقدر با مدافعان حریفش اذیت شود که در دقیقه 70 او سرانجام آنها را مجبور به مجازات نمود تا جلوی او را بگیرند.

حتی در آخرین ثانیه بازی ، قائدی این فرصت را داشت که یک گل باز به ثمر برساند و 3 امتیاز برای استقلال به دست آورد ، اما این بار او بدشانس بود زیرا در مقابل او یک دروازه بان وجود داشت که استاد بود که هر بار یک شوت را به ثمر برساند و این پایان استقلال بود. او موفق به گلزنی نشد.

قائدی ، که در بازی های قبلی استقلال نیز مقابل سپاهان فرصتی را از دست داد و نتوانست جادوی ترک اهداف را بشکند ، این بار نتوانست به قولی که در اوایل این فصل به استقلال داده است عمل کند.

مهاجم جوان استقلال در اوایل فصل گفت که او به قصد شماره تی شرت خود ده گل برای این تیم به ثمر خواهد رساند ، اما اکنون قائدی تنها دو بازی برای ارائه وعده خود به استقلال باقی مانده است.

آخرین گل مهدی قائدی برای استقلال 11 بازی بود و این تیم در 11 بازی اخیر شکست خورد ، ضمن اینکه در 17 بازی اول لیگ 9 گل به ثمر رساند.

187 روز از آخرین گلی که قائدی برای استقلال به ثمر رساند نگذشته است و او از نظر روحی خوبی نیست زیرا گلهای او به 9 رسیده است.

آنها بارها در این باره با فرهاد مجیدی صحبت کرده اند و می گویند وی به هیچ وجه به دلیل اهدافش نباید استرس داشته باشد ، اما به نظر می رسد مربی حرفه ای استقلال که در دوران حرفه ای خود نیز توهین آمیز بود ، به دلیل واکنش های خوب استقلال ، تاثیری در قائدی نداشته است. . از دست دادن فرصت ها بیشتر از هر زمان دیگری به اهداف تشنه خدمت می کند و استرس زیادی به او وارد می کند زیرا او در تمام طول روز گل نمی زند. 3

01517331

دکمه بازگشت به بالا