ورزش

نیمار: بهترین روزهای خود با پاری سن ژرمن را تجربه می کنم

مهاجم برزیلی سن ژرمن از پاریس تأکید کرد که برای صدرنشینی این تیم آماده است.

به گزارش رویداد برتر ، نیمار در سومین فصل خود در سن ژرمن ، پاریس به سر می برد. این بازیکن برزیلی در سال 2017 بارسلونا را ترک کرد و با 222 میلیون نفر به سنت ژرمن در پاریس رفت تا به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان انتخاب شود.

نیمار برای بسیاری از افراد حاشیه دار و جنجالی همیشه در سن ژرمن پاریس بوده است.

وی اعتراف کرد که در سفر خود به سن ژرمن در پاریس تجربه زیادی داشته است. نیمار گفت: “من در سه سال حضورم در پیس درسهای زیادی آموختم.” آنها لحظات بسیار تلخ و لحظات بسیار شاد بودند. عدم حضور در بازیها یکی از بدترین و سخت ترین روزهای من به دلیل مصدومیت بود.

این سرپرست 28 ساله ادامه داد: هم تیمی های من در کنار من در وضعیت سختی قرار داشتند. بعد از بازگشت من تمام تلاش خود را کردم تا تیم موفق شوم و خوشبختانه عملکرد خوبی داشتم. که من در بهترین زمان بازیگری خود در سن ژرمن ، پاریس هستم و امیدوارم بتوانیم بهترین فصل را به پایان برسانیم.

وی اضافه کرد: “هدف اصلی ما در این فصل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و همه تلاش خود را برای رسیدن به آن هدف انجام خواهیم داد. ما می دانیم که به لیگ بسیار نزدیک هستیم.

نیمار در پایان گفت: من عادت به قهرمانی فرانسه دارم. سرعت بالا و خشونت در اینجا. من سعی می کنم با تمرکز زیاد به تیمم کمک کنم ، امیدوارم روزهای خوب ادامه پیدا کند.

پاری سن ژرمن در این فصل برنده سه گانه فرانسوی شده است و اکنون در لیگ قهرمانان تمرکز دارد.

در مرحله یک چهارم نهایی این تیم با آتالانتا به مصاف هم خواهد رفت.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا