ورزش

پرداخت حقوق به ورزشکاران شانس کسب سهمیه و مربیان

ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند ، نصف حقوق خود را دریافت می کنند.

به گزارش رویداد برتر و به نقل از کمیته ملی المپیک ، جلسه کمیته فنی مرکز بازی های المپیک و آسیا صبح امروز (چهارشنبه) در کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این جلسه نصرالله سجادی رئیس کاروان ، پیمان فخری رئیس رصدخانه تیم ملی و علی راغاتی نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

نصراله سجادی ، رهبر کاروان المپیک ایران ، در مورد این نشست گفت: “این جلسه برای تعریف وظایف بخش دوم حقوق قهرمانان شرکت کننده در المپیک 2020 توکیو برگزار شد. تبادل نظر انجام شد.

وی اظهار داشت: طبق مصوبات مرکز بازی های المپیک و پارالمپیک که در 6 ماه گذشته به ورزشکاران و مربیان تیم ملی پرداخت شده است و که با تأکید مسئولان این مرکز ، امروز تصمیم در مورد مربیان گرفته شده است. در این 6 ماه که مربیان و ورزشکاران سهمیه المپیک 2020 را کسب کرده اند ، طبق تصویب ستاد ، حقوق به مربیان پرداخت می شود.

وی ادامه داد: “در جلسه امروز نیز تصویب شد که ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند و در حال حاضر در حال آموزش هستند ، نصف حقوق ورزشکاران المپیک را دریافت می کنند و در صورت کسب سهمیه ، حقوق آنها به طور کامل پرداخت می شود.” . سرانجام نصرالله سجادی اضافه کرد: حقوق یاد شده هفته آینده به فدراسیون های مربوطه پرداخت می شود و به ورزشکاران ، مربیان و مربیان پرداخت می شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا