رویدادها

پلیس: پخش نذری گرم ممنوع است/از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید

معاون رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرده است که دستور فرماندهی عالی کشوری علیه کرونا توزیع پیشنهادات داغ را ممنوع اعلام کرده است.

به گزارش رویداد برتر ، سرهنگ جلیل مقوافایی با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم عزاداری و توزیع نذورات وی اظهار داشت: “مرکز ملی مبارزه با تاجگذاری می گوید توزیع نذورات در قالب وعده های غذایی گرم ممنوع است ، بنابراین شهروندان باید به این موضوع توجه کنند.” و برای حفظ سلامتی از نذرها خودداری کنید.

وی ادامه داد: به ویژه برخی از سارقین ممکن است ضمن اهدای قربانیان ، فریب شهروندان و سرقت اموال خود اقدام به سرقت کنند. علاوه بر این ، اقدامات جمع آوری کمک های مالی برای کمک به یتیمان و افراد نیازمند در نظر گرفته شده است ، مانند رول A برنامه ریزی شده است ، به شهروندان توصیه می شود در این اسکن ها شرکت کنند و امسال نذر کنند. البته حتما با مراکز معتبر و شناخته شده همکاری کنید.

این بنیاد با اشاره به تعطیلات آینده ، اظهار داشت: من به شهروندان تهرانی توصیه می کنم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا از شیوع تاج جلوگیری کنند و در صورت نیاز به مسافرت در این تعطیلات سه روزه ، حتما اقدامات ایمنی و امنیتی را برای در نظر گرفتن منزل خود از جمله انجام دهید. اقدامات ایمنی و امنیتی مانند استفاده از درب هارمونیک با قفل مناسب.

معاون ایستگاه پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: شهروندان نیز باید بررسی کنند که پنجره ها بسته است و پنجره ها قوی است ، به خصوص در طبقه اول و طبقه همکف. هیچ وقت پول نقد یا طلای خود را در خانه نگه ندارید و یک چراغ دیگر را در یک اتاق با یک پنجره رو به سمت بیرون ساختمان روشن کنید.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا