خبرهای کلی

چرا حامیان اصلی ویلموتس پنهان شده‌اند؟

در سالهایی که فشار انتقاد مهدی تاج زیاد شد یا کسی در جامعه فوتبال از عملکرد وی انتقاد کرد ، مصاحبه آتشین با طالقانی منتشر کرد.

بررسی متن مکالمات منتشر شده ، البته ، به وضوح نشان می دهد که شخصی که این گفتگوها را به طالقانی نوشت ، احتمالاً شخص دیگری است!

اصطلاحاتی از قبیل “مسائل دور دست” ، “روند انعقاد قرارداد” یا “خالق نسل طلایی فوتبال بلژیک” یا سایر ترکیبات مشابه قبلاً می تواند در بیانیه های مختلف انجمن یا مصاحبه با یکی از بهترین مشاوران مهدی تاج خوانده شود. ما داریم و شنیده ایم.

البته شکی نیست که چرا دیگران مصاحبه را با عضو هیئت مدیره ، رئیس جمهور رفقا و معاون وفادار رئیس جمهور پیشین برگزار می کنند و ممکن است طالقانی اصلاً سخنان مصاحبه را نداند. سوال این است که چرا حداقل دوستی و وفاداری وجود دارد. در این فشار ناشی از رسوایی پیمان ویلموتس ، آیا آنها پنهان و حاضر نیستند از سخنان رئیس جمهور سابق دفاع کنند ، اما آیا طالقانی که اکنون در این نبرد گرفتار است ، هنوز قربانی منافع افراد اطراف تاجیکستان است؟

چرا عبدال کاظم طالقان به عنوان تنها گزینه در جنگ پروکسی انتخاب شد و کسانی که ویلموت را با دسته گل و اتومبیل های لوکس پذیرایی می کردند ، اکنون در سکوت روزه می گیرند؟ آیا دلیل جنگ پروکسی نمی ترسد از عواقب این رویداد؟ یاران ، دیروز رئیس جمهور را تنها گذاشتید و مباحث خود را به نمایندگی از شخص دیگری ارسال کردید؟

چهره این مربی بلژیکی که پس از اقامت در خانه وارد فوتبال ایران شد و اکنون پس از چند میلیون حضور ناموفق ، 3 میلیون یورو جبران خسارت می خواهد ، برای همه آشکار شده است ، اما هنوز مشاورانی وجود دارند که تاج و تخته را به این چاه انداختند. وی برای دفاع از قرارداد ویلموتس ، به نقل از طالقان: “ویلموتس به عنوان مربی و بازیکن چهار جام جهانی بازی کرده است و خیلی ها می گویند که او متوجه نسل طلایی فوتبال بلژیک شده است.” یا اینکه قرارداد هیچگونه مشکل رسمی نداشته و اجرا می شود. وارد شدن به مشکل.

شاید زمان آن فرا رسیده باشد که عبدال کاظم طالقانی از خود بپرسد که چرا سخنگوی اتحاد یا رهبر ساکت سازمان تیم ملی خود را پنهان کرده است و آنها نمی خواهند در این روزهای بحرانی از تصمیمات هیئت مدیره ، قرارداد جنجالی یا صلاحیت های Wilmots دفاع کنند؟

251 251

دکمه بازگشت به بالا