اقتصادی

کاهش تعداد پیامک‌های ورودی به اپراتورهای همراه

تعداد پیام های متنی سایر ارائه دهندگان در سه ماهه اول سال 1399 به بیش از هفت میلیارد پیامک رسیده است که نسبت به سه ماهه قبل از هشت میلیارد کاهش یافته است.

به گزارش رویداد برتر ، با ورود شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، بیشتر مکالمات و پیام ها به این فضا منتقل شده اند. با این حال ، برخی از افراد روشهایی مانند گپ زدن و پیام کوتاه را برای برقراری ارتباط با دوستان خود هنگام دسترسی به اینترنت یا به دلایل دیگر استفاده نمی کنند.

آماری که توسط سازمان تنظیم مقررات رادیویی منتشر شده است نشان می دهد که در سه ماهه اول سال چه پیامک هایی برای هر اپراتور تلفن همراه ارسال شده است ، نشان می دهد که در کل بیش از هفت میلیارد و 236 میلیون 956 هزار 295 سایر اپراتورها در این مدت پیامک ارسال کرده اند.

در همین حال ، در سه ماهه چهارم سال 2009 ، چندین شرکت ارائه دهنده خدمات بیش از 8 میلیارد و 34 میلیون و 637 هزار پیامک به اپراتورهای تلفن همراه ارسال کردند و آمار برای سه ماهه اول سال نشان دهنده کاهش تعداد پیام های دریافتی از سوی ارائه دهندگان خدمات است. .

تعداد کل پیام های ارسال شده از ایرانسل به سایر شرکت های حمل و نقل بیش از 3 میلیارد و 520 میلیون 769 هزار و تعداد پیامک های ارسال شده از سوی دیگر اپراتورهای تلفن همراه به ایرانسل بیش از 3 میلیارد و 226 میلیون و 528 هزار بود. تعداد پیام های متنی در داخل ایرانسل بیش از 4 میلیارد و 719 میلیون 806 هزار بود.

تعداد پیامک های ارسال شده از ارائه دهنده خدمات Rytl به سایر ارائه دهندگان خدمات بیش از 426 میلیون و 860 هزار و تعداد پیام های ارسال شده از سایر ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه به ارائه دهنده خدمات Rytl بیش از 310 میلیون و 902 هزار است. تعداد پیامک های درون شبکه Rytl بیش از 80 میلیون و 286 هزار است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا