خبرهای کلی

آشنایی با نحوه عملکرد داکت اسپلیت سامسونگ مدل تروپیکال 60000 سایت تاسیسات دات کام

داکت اسپلیت سامسونگ که از کمپرسور روتاری با سرعت ثابت استفاده می کند و همچنین از گاز مبرد R22 استفاده می کند دارای کلاس انرژی B است. داکت اسپلیت گرمسیری سامسونگ (فقط خنک کننده) دارای ظرفیت های 12000، 18000، 24000، 36000 (سه فاز)، 48000 (سه فاز) و 60000 (سه فاز) می باشد.

تنظیم خودکار هوشمند در داکت اسپلیت سامسونگ تروپیکال 60000

داکت اسپلیت سامسونگ حاره ای دارای تنظیم خودکار هوشمند بر اساس فشار استاتیک خارجی در امتداد کانال است. این ویژگی به کولر گازی کانالی تروپیکال سامسونگ اجازه می دهد تا به سرعت عملکرد خود را در سایت تنظیم کند تا حجم و فشار هوا را بهینه کند و همچنین میزان صدا را به حداقل برساند. این ویژگی همچنین با حذف نیاز داکت اسپلیت گرمسیری سامسونگ از محاسبات پیچیده و طراحی کانال، زمان نصب دستگاه را کاهش می دهد. این ویژگی با فشار دادن یک دکمه روی ریموت کنترل دستگاه به راحتی فعال می شود.

طراحی داکت اسپلیت سامسونگ مدل تروپیکال 60000

طراحی فوق العاده جمع و جور داکت اسپلیت گرمسیری سامسونگ باعث کاهش 30 درصدی حجم و وزن واحد داخلی در مقایسه با سیستم های تهویه مطبوع معمولی می شود که نصب آن را حتی در فضاهای کوچک آسان می کند و همچنین باعث سرویس و نگهداری آسان دستگاه می شود.

واحد داخلی کولر گازی و داکت اسپلیت تروپیکال سامسونگ به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را از بالا، پایین و کنار درپوش محفظه در سه جهت جدا کرد و برای انجام آن دسترسی به داخل دستگاه به منظور سرویس و نگهداری آسان است.

اسپلیت های کانالی سامسونگ سامسونگ با ارائه پیشرفته ترین فناوری در بهره وری انرژی در هزینه شما صرفه جویی می کنند و از نظر درجه بهره وری انرژی، تهویه مطبوع کانالی و داکت اسپلیت سامسونگ در بالاترین سطح در جهان است. یکی دیگر از ویژگی های سیستم تهویه هوا و داکت اسپلیت سامسونگ در اینجا، داشتن یک فن با تیغه آیرودینامیکی است که جریان هوا را با سطح صدای کمتری ایجاد می کند.

قابلیت اتصال به Wi-Fi

استفاده از یک برنامه کاربردی در تلفن هوشمندی که دارای اتصال Wi-Fi است به شما امکان می دهد از راه دور داکت اسپلیت سامسونگ خود را کنترل کنید. در هر کجا که هستید، با استفاده از شبکه های بی سیم می توانید بلافاصله داکت اسپلیت سامسونگ خود را خاموش و روشن کرده و حالت دمای عملکرد آن را انتخاب کنید.

وجود میکرومبدل های حرارتی در داکت اسپلیت سامسونگ تروپیکال

کولرهای گازی و داکت اسپلیت های سامسونگ دارای مبدل های حرارتی کوچک و مسطح (اواپراتور) هستند که بسیار کارآمد هستند. کولر گازی و داکت اسپلیت سامسونگ از کمپرسور دوار دوتایی نیز استفاده می کنند، لرزش را در واحد خارجی کاهش می دهند و سطح صدای بسیار کمی دارند.

جمع بندی

اگر به دنبال یک داکت اسپلیت قدرتمند و در عین حال کارآمد هستید، داکت اسپلیت سامسونگ گزینه مناسبی برای شماست. کارایی بالا، سازگاری بیشتر و توانایی کار در محدوده دمایی گسترده تر را به لیست مزایای Samsung Duct Split اضافه کنید.

کم بودن میزان صدا یکی دیگر از ویژگی های دوست داشتنی این نوع دستگاه های سرمایشی و گرمایشی است. حجم خروجی داکت اسپلیت های سامسونگ از 37 دسی بل بیشتر نخواهد شد. این حجم به معنای حداکثر راحتی در مقایسه با سایر دستگاه های تهویه است. بسته به فضای موجود و همچنین فاصله بین موتور خارجی و هواساز داخلی می توانید بهینه ترین مدل را از بین انواع مختلف اسپلیت های کانالی انتخاب کنید.

 

منبع:

https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/samsung-duct-split/

دکمه بازگشت به بالا