رویدادها

بازداشت روانپزشک قلابی در تهران

آفتاب‌‌نیوز:

سرهنگ “داوود معظمی-گودرزی” در این باره اظهار داشت: روز هفتم ژوئیه زن 38 ساله ساکن غرب تهران به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت که با یک گروه گروه و کانال تلگرافی در شبکه های اجتماعی و یک مدیر کانال با تعداد زیادی فالوور ملاقات کرده است. در این شبکه ها وی خود را روانپزشک و مشاور ازدواج معرفی کرد.

به گفته رئیس پلیس فتا در تهران ، شاکی به جمع حامیان گروه پیوست و پس از مکالمه ای ، گذاشتن پیغام به مدیر ، پول مشاوره ازدواج را به حساب او واریز کرد ، اما سرپرست گروه خدمات مشاوره ای ارائه نداد.

دستگیری روانپزشک جعلی در تهران

وی اظهار داشت: متعاقباً تحقیقات از پرونده به گروهی از مهندسان پلیس فتا داده شد و خیلی زود هویت و مخفیگاه متهم فاش شد.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیس نشان داد متهم با راه اندازی یک ربات ، یک کانال تلگراف و گروه و یک صفحه اینستاگرام تعداد زیادی پیرو دارد و با فریب کسانی که می خواهند ازدواج کنند کلاهبرداری می کند.
رئیس پلیس فتا گفت: به دنبال جلسه دادگاه ، متهم در مخفیگاه خود دستگیر و تحویل پلیس فتا شد که در اولین بازجویی به جرم خود اعتراف کرد.

وی در گفتگو با کاربران فضای مجازی گفت: به یاد داشته باشید که هویت در شبکه های اجتماعی مجازی است و شما باید از پرداخت حساب افراد یا م institutionsسسات ناشناس بدون کسب اطمینان کامل در مورد صحت اطلاعات ، مجوزها و هویت آنها خودداری کنید.

وی گفت اگر شهروندان چنین مواردی را مشاهده کنند ، می توانند موضوع را از طریق مرکز اورژانس سایبری به نشانی www.cyberpolice.ir به پلیس گزارش دهند.

دکمه بازگشت به بالا