خبرهای کلی

«تصمیم کبرا» را هم باید «تصمیم اکبر» می‌کردیم!

اما باید این تصمیم را “تصمیم اکبر” می نامیدند! خواهر و مادر ندارید؟ آیا نمی دانید زنان فقط در استادیوم ها تغییر شکل نمی دهند؟ کدام یک از شما حاضر است در کنار یک درخت (که ما در مورد تاریخچه درخت می دانیم و می دانیم و به آن اعتماد داریم) تنها با پسر تنها باشد؟ چرا به ما انگ می زنید؟ دخترانی مانند شاخه های گل از یک باغ مشکل ساز جدا شده و به مکانی امن و امن منتقل شده اند (ما سایت خود را در دسترس نداریم) تا توجه خود را به درس های خود متمرکز کنند و ریاضیات بهتر را یاد بگیرند ، اما کشور ، به ویژه این اقتصاد. دیگر نباید راهی برای گشودن اقتصاد وجود داشته باشد: 1- حذف 3 صفر از واحد پول 2 – حذف دو دختر از جلد کتاب … شما می توانستید کدام یک را برای ما انتخاب کنید تا پدر ترامپ بسوزد. و ارزش دلار؟

اما متأسفانه ، نه تنها حواس دانشجویان متمرکز نبود ، بلکه با این رسوائی ها ، همه موجودات جهان – طبق معمول – از حوادث حاشیه ای منحرف شدند! سرانجام ، چرا اقداماتی که ریشه در سرنگونی فساد دارد ، توجه بیشتری را به برگها و ساقه ها جلب می کنند و در نتیجه اوضاع بدتر می شود؟ چرا نگذاریم یکی از برنامه های ضد فساد ما به درستی اجرا و مدیریت شود؟ این یکی از بلایایی است که به معنای عکاسی از رانندگان زن در بدحجابی و ممنوعیت ورود زنان به استادیوم ها و یخ زدگی و دوچرخه سواری است و این بخشی از برنامه فعلی است …

آیا می دانید ما برای تغییر در طراحی جلد و جلسات و تحقیق در مورد این وضعیت کمیاب چه مقدار هزینه کردیم؟ جواب ما این بود؟ خدای نکرده چه کسی فکر می کرد که در این وضعیت ماه چنین قدم در عقرب کشور برداریم؟ آیا این پاسخ این همه نبوغ و تحسین است؟

الان خیلی دیر نیست ، بیایید نیمه پر لیوان را نگاه کنیم …

ببینید کل دنیا و انسان چقدر شیک و تمیز است. همه اینها تحریم ، تورم ، بیکاری ، گرانی است. اختلاس؛ آیا انواع فساد و آسیب های اجتماعی ، هزاران درد ، بیماری و نارضایتی ، قبور آنها بر روی جلد کتاب ریاضی کلاس سوم باقی مانده است؟

اکنون همه ناراحت هستند که چرا عکس های دختران از جلد کتاب حذف شده اند و نه به این دلیل که نان از سفره های آنها برداشته شده است! …. خدایا آیا وکیلی می بینی زمان بدبختی آنها چقدر تمیز است؟ حالا دوباره به من بگو: اقدامات ما خنده دار است!

دکمه بازگشت به بالا