خبرهای کلی

“خار پاشنه”،اسد مسجدی و صندلی‌ ریاست که به نظر چسبناک شده است!

انجمن پزشکی ورزشی همیشه یکی از کم حاشیه ترین اتحادها در ایران بوده است ، اما هیچ تعارفی نداریم که بگوییم در چند ماه آنها رهبران این اتحاد بودند ، این اتحاد با اختلافات زیادی باردار بود.

من مستقیماً با اسد مسجدی ، رهبر اتحاد ، آقای مسجدی صحبت می کنم ، نقش رهبر اتحاد چیست؟ نامزد را تکان دهید؟ اما بدیهی است در این اتحاد اتفاقاتی می افتد که موارد دیگری را مطرح می کند.

من با احسان حدادی و درخواست او برای جراحی خار پاشنه شروع می کنم. شما توافق کردید که برای سفر به آلمان 8000 یورو به او بپردازید. نظر شخصی من این است که احسان به عنوان یک ورزشکار حرفه ای و البته به عنوان یک المپیک نگران است. او نگران است که تقریباً یک سال دیگر به المپیک نمانده باشد و همانطور که می گویند ، هیچ پزشکی در ایران تضمین نکرده است که خیلی زود پس از جراحی بتواند به حالت ایده آل خود برگردد. من تخصص پزشکی ندارم ، اما می پرسم آیا این جراحی آنقدر شدید است که هیچ پزشکی حاضر به انجام آن نیست؟ چرا یک پزشک باید چنین جراحی را تضمین کند؟ آیا پزشکان ایرانی جراحی هایی را که انجام می دهند اصلاً تضمین می کنند؟

وی به عنوان رهبر این اتحاد ، بر اساس کدام معیارها و معیارها مجوز صادرات 8000 یورو ارز به خارج از کشور را برای حذف خار پا از پای حدادی صادر کرد؟

دومین اتفاقی که در اتحاد تحت امر وی افتاد ، انتخاب مشاور رسانه ای برای خودش بود. من به صراحت خواهم پرسید ، این مشاور رسانه ای در طول دوره کار شما چه کاری انجام خواهد داد؟ کاری که آنها در انجمن پزشکی ورزشی انجام می دهند به من یادآوری می کند که شما بدیهی است که تصمیم جدیدی گرفته اید.شاید فرضیه من اشتباه است که اگر اشتباه است ، بیایید و بگویید تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارید. این صندلی و آن مکان به سرعت شیرین و چسبناک شدند. پیش آقای مسجدی بیایید و مخالف نظر من را بگویید.

باید بگویم که ساختار انجمن پزشکی ورزشی با سایر انجمن ها متفاوت است و اعضای مجمع عمومی افرادی هستند که از قبل تصمیم خود را می گیرند. پیشنهاد من این است که به محض احراز صلاحیت داوطلب ، در اسرع وقت نقش اساسی را بازی کنید. انتخابات را برگزار کنید تا بتوانید بار وزارت ورزش ، انجمن پزشکی ورزشی و بسیاری از ورزشکاران را به دوش بکشید. تردیدی نیست که رئیس جمهور جدید بعدی از همه عواقب خار ، خارش یا سایر جهش ها مراقبت خواهد کرد.

251 251

دکمه بازگشت به بالا