خبرهای کلی

راه‌اندازی پایگاه فوریت‌های پزشکی شماره ۳ شهری اهر تا پایان سال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

روزنامه نگار آنلاین می گوید فرزاد رحمانی چهل و پنجمین سالگرد خود را در گفتگو با خبرنگاران عصر تبریک می گوید استقرار کارشناسان فوریت های پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی اهر و هوراند وی اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که در شهرستان اهر به دنبال آن هستیم ، احداث پایگاه 3 اورژانس شهر اهر است که جزو برنامه های توسعه در برنامه پنج ساله ششم توسعه گنجانده شده است.

115 پایگاه فوریت های پزشکی در روستا ایجاد کرده است ورگهان شهرستان اهر با افزودن 115 پایگاه فوریت های پزشکی در روستا گزارش داد ورگهان جزو این چهارمین برنامه توسعه بود که از آن زمان تاکنون نامشخص بوده است ، بنابراین راه اندازی شهرک و پایگاه دهکده شماره 3 اهر ورگهان این اتفاق تا پایان سال رخ خواهد داد.

رئیس مدیریت حوادث و حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، با اشاره به اهر و هوراند، وی گفت: ما همچنین در تلاش هستیم تا در شهر اهر و پایگاه های فوریت های پزشکی شماره 3 روستا به کار خود ادامه دهیم. ورگهان آنچه در استان جذب خواهیم کرد عرضه انجام دهید.

رحمانی تصریح کرد: این شهر پایگاه فوریت های پزشکی روستای مجیدآباد است هوراند که بعضاً به دلیل کمبود نیروی کار بسته می شود. مشکل کمبود نیروی کار با استخدام کارمندان جدید شرکتی در 115 پایگاه اضطراری در اهر و روستاها ورگهان و ما مجیدآباد را تا پایان فصل پاییز و حداکثر زمستان حل خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 8 کارگر را در اورژانس های پزشکی در شهرستان اهر مستقر کرده ایم. به طور کلی ، در فوریت های پزشکی شهرستان اهر با کمبود نیروی انسانی روبرو هستیم و این امر در هنگام استخدام شرکت نیز وجود خواهد داشت. عرضه منابع انسانی فوریت های پزشکی اهر نیز جزو ما یک برنامه قرارداد داریم.

رئیس مدیریت اورژانس و حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: با وجود همه مشکلات و کمبودها ؛ وارد چهل و پنجمین سالگرد شوید استقرار ما به اورژانس روبروی بیمارستان می رویم ، از این لحاظ سعی کرده ایم با بهترین امکانات و در کمترین زمان ممکن و با بررسی عملکرد اورژانس 115 شهر از نظر زمان سپری شده در صحنه ، به جمعیت آذربایجان شرقی خدمت کنیم. می توانم بگویم که عملکرد کارشناسان فوریت های پزشکی در شهرستان اهر عالی است.

رحمانی همچنین از احیای ویروس کرونا در آذربایجان شرقی و شهر اهر خبر داد. متاسفانه شیوع ویروس کرونا بار دیگر در مقایسه با آگوست شیوع دارد. با این حال ، اهر و متخصصان اورژانس پیش بیمارستانی استان تمام تلاش خود را برای مراقبت از بیماران انجام دادند ، حتی در وضعیت شریان کرونا ویروس ، جایی که تعدادی از متخصصان فوریت های پزشکی به ویروس کرونا آلوده شدند. خوشبختانه ، در طول بیماری ؛ آنها به فعالیت های خود بازگشتند.

وی تأکید کرد: متخصصان فوریت های پزشکی در منطقه ارسباران به دلیل نزدیک بودن زمستان و صعب العبور بودن مناطق ماموریت ها وی در زمستان با مشکلات زیادی برای خوابیدن در کنار بیمار روبرو می شود ، خاطرنشان کرد: در زمستان متخصصین فوریت های پزشکی از منطقه ارسباران و شهرهایی مانند هاسترود و نواحی جنوبی استان. آنها صادقانه ایثار می کنند و جان خود را می دهند.

رئیس مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در مقابل بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پاسخ به این سوال که چگونه می توانید از ضرب و شتم کارشناسان فوریت های پزشکی در شهرها جلوگیری کنید؟ آنها یادآوری شدند: “از ابتدای سال جاری تاکنون سه مورد توسط کارشناسان فوریت های پزشکی در شهرستانها گزارش کرده ایم که یکی از آنها ضرب و شتم دو نفر از کارشناسان فوریت های پزشکی در اورژانس بیمارستان اهر بود. از جمله ماجرای ضرب و شتم کارشناسان اورژانس در تبریز. قضایی او را گرفتیم و مهاجم را به زندان فرستادیم.

رحمانی گفت: “ما در تلاشیم که بیشتر در فرهنگ سرمایه گذاری کنیم ، به عنوان مثال وقتی آمبولانس به محل حادثه می رسد ، ابتدا تریاژ قربانیان حوادث باید بیماران را به صورت اولویت دار به بیمارستان منتقل كنند و همزمان اقدامات اولیه را انجام دهند. این امر همچنین ممکن است به دلیل عدم آگاهی از قوانین فوریت های پزشکی باشد ، که گاهی اوقات توسط متخصصان فوریت های پزشکی استفاده می شود. ماموریت آنها تهدید و ضرب و شتم می شوند ، یا اینکه درمان آنها قطع می شود.

او به آن مزاحمت تلفنی اشاره کرد و ماموریت ها وی گفت: فوریت های پزشکی کاذب می تواند به زندگی انسان ختم شود ، “ما این مسئله را با دلخوری تلفنی تجربه کردیم 1200 این بار اورژانس پزشکی را مختل کرد. البته ، آزار و اذیت تلفنی کامل نیست ، بنابراین در مورد دستگاه قضایی فرمان دادن قضایی ما علیه متجاوز اقدام می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا