خارجی

رهبر حزب کارگر الجزایر: ماندن در اتحادیه عرب دیگر بی فایده است

رهبر حزب کارگر الجزایر تأکید کرد که بقای کشورش در اتحادیه عرب دیگر مفید نیست.

به نقل از وب سایت المیادین ، ​​رهبر حزب کارگر الجزایر: “محور مقاومت محور آزادی است که هژمونی و هژمونی ایالات متحده و رژیم صهیونیستی را رد می کند و ما سعی در بهبود روابط خود داریم.” با آن قویتر شوید.

هانون همچنین تصریح کرد که سفر وی به سفارت فلسطین پس از خنجر دوم در مورد مسئله فلسطین توسط امارات انجام شده است.

رهبر حزب کارگر الجزایر همچنین تأکید کرد: بقای الجزایر در اتحادیه عرب دیگر به نفع آن نیست زیرا ما را مجبور می کند از موقعیت خود عقب برویم و به سطحی که شایسته آن نیستیم برسیم.

وی همچنین گفت: وحدت عرب به بهای مساله فلسطین معنایی ندارد و ما خواهان اتحاد و همبستگی ملت های مقاومت هستیم.

هانون ادامه داد: “ما می خواهیم در این مرحله بسیار دشوار در جهت مسئله اصلی و اساسی خود قطب جدیدی از مقاومت ایجاد كنیم.” در صحنه بین المللی ، ما به عنوان یک حزب در تلاش هستیم تا محاصره رسانه ای شبکه های عربی را پایان دهیم. ما رسانه ای نمی خواهیم که عادی سازی را ترویج کند.

وی گفت: “آنچه اکنون در مورد مسئله فلسطین شاهد آن هستیم ، عنصری جدا از مردم فلسطین است و مردم فلسطین باید برای مقابله با اشغالگران به خود اعتماد كنند ، نه با سازمان های نقابدار و وحدت با حمایت و كمك ملت های وفادار آنها.” اصول آن در منطقه ، به ویژه در آمریکای لاتین در حال اجرا است.

وی گفت: “حتی اگر خنجرها از پشت به مسئله فلسطین پرتاب شده باشند ، این اقدامات به ضرر فلسطینیان نیست ، بلکه اراده آنها را تقویت می کند و تنها در صورت ایجاد یک کشور فلسطین و بازگشت پناهجویان و پناهجویان ، انقلاب فلسطین از بین خواهد رفت.” .

لازم به ذکر است که “جبهه آزادی میهنی” الجزایر توافق امارات – اسرائیل در مورد عادی سازی روابط را به شدت محکوم کرد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا