خبرهای کلی

همچنان برخی ها امید دارند امور کشور را غربی ها درست کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سردار محمدرضا یزدی برای اسکورت و همگام سازی پلیس و سپاه وی گفت: “كه امروز ، در آستانه چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ، می توانیم ببینیم كه چگونه انقلاب اسلامی از عاشورا به وجود آمد.”

وی افزود: در گام دوم انقلاب ، وقتی به دفاع مقدس نگاه می کنیم ، می بینیم چه نیروی محرکه ای در جامعه ما می تواند باشد ، اینکه در علم و فناوری ، وقتی جوانان ما انگشتان خود را در دهان دشمنان بگذارند ، شاهد مرحوم شهید حسن تهرانی مقدم هستیم. ، که دوران دفاع مقدس را درک کرده و توانسته ما را از تحریم ها به جایی که امروز اسلحه صادر می کنیم هدایت کند.

وی گفت: “در دوران دفاع مقدس ، ما با تحریم ها دست و پنجه نرم کردیم و سیم خاردار نشدیم ، و سپس حتی نمی توانستیم کلاشینکف تولید کنیم ، اما امروز موشک های ماهواره ای ساختیم.” آنها کمک کردند و علی رغم قدرت اقتصادی ضعیف ، به جبهه های دفاع مقدس کمک کردند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) ادامه داد: غیزانیه رفتم و دیدم که یک جوان بسیجی وجود دارد که در هوای بسیار گرم 60 روز در خوزستان کار می کنند غیزانیه برای تأمین آب این جوانان برای حل مشکل آب از سراسر کشور آمده اند غیزانیه برطرف كردن. در دوران دفاع مقدس ، زمانی که کردستان و کرمانشاه و ایلام و به خوزستان حمله شد ، جوانان از سراسر کشور برای محافظت از مردم به این استانها آمدند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس پزشكان آمدند ، ایستادند و جان خود را فدا كردند ، امروز پزشكان و پرستاران ما هفته ها در بیمارستان هستند و خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه می دهند و تاج آنها را می بینند و همه اینها از دفاع ناشی می شود. مقدس است

فرمانده سپاه تهران خاطرنشان كرد كه مسئولان ما در همه جا نياز به شناختن عرصه داخلي و بین المللی آنها موفق شدند از راه شهدا و خط دفاع مقدس و همه آنها عبور کنند کجا خراب شد؟ وی گفت: “ما از این طریق غذا خوردیم.” در عوض عظمت مردم ما به زانو در آمد و اردوگاه دشمن متلاشی شد. اروپا که روزگاری با چشمان بسته از آمریکا اطاعت می کرد ، امروز است در عوض آمریکا ایستاده است.

سردار یزدی با اشاره به اینکه اگر شهید هستید حججی او از شهر خود خارج می شود و کیلومترها دورتر از کشور و دین خود دفاع می کند نشأت وی افزود: “وضعیت ما بسیار بهتر از اوایل انقلاب است ، بنابراین ما می توانیم ایستادگی کنیم ، درست مانند افرادی که به غرب نگاه می کردند و امروز برخی امیدوارند که غرب امور کشور را حل و فصل کند.” تماشای از بیرون نباید ما را متزلزل کند.

دکمه بازگشت به بالا