استان ها

وقایع مهم تاریخ انقلاب اسلامی باید به نسل آینده منتقل شود

خبرنگار ایلام برای خبرگزاری آنا گفت: گرامیداشت سالگرد قیام خونین 8 سپتامبر با حضور جمعی از مقامات محلی ، روسای ادارات دولتی ، روسای دانشگاه ها و فرماندهان نظامی و انتظامی ، اساتید و دانشجویان در مزار شهید گمنام برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در مراسم بزرگداشت سالگرد قیام خونین 17 شهریور در مزار یک شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام ، که با بوی خوشبویی و اهدای گل به شهید گمنام دانشگاه آغاز شد ، گفت. باید به بهترین شکل انجام شود.

حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: باید بیشتر به بیان نتایج عالی نظام تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) و حفظ فرمایشات مقام معظم رهبری توجه بیشتری شود.

وی با تشکر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای میزبانی این مراسم اظهار داشت: “این دانشگاه همیشه در تبیین و بیان نتایج انقلاب اسلامی تلاش کرده است.”

رئیس رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز در این مراسم گفت: در قیام 27 شهریور 57 نفر با دست خالی در برابر رژیم شیطانی پهلوی و استکبار جهانی و در قیام 17 سپتامبر علیه قیام حسین امام (ع) ایستادند. مدل.

حجت الاسلام مهاجر مهدویراد افزود: در قیام 27 شهریور 57 نفر رژیم را با مقاومت مجبور به عقب نشینی کردند و این نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام / 4062 /

دکمه بازگشت به بالا