ورزش

پرسپولیس، رقبا را کیش و مات کرد؛ استقلال در آستانه جذب یاغی پرسپولیسی

آفتاب‌‌نیوز:

در دوازدهمین روز انتقال فوتبال ایران ، پرسپولیس برنده اصلی بود ، اما ماشین سازی بیشترین خرید را داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس با جذب علی شجاعی و آرمان رمضانی خریدهای ششم و هفتم خود را در لیگ برتر انجام داد تا به نوعی لیست فصل آینده را تکمیل کند. یحیی گل محمدی اکنون پیش از سایر رقبای خود از جمله استقلال در تمام پست ها به استانداردهای لازم رسیده و آنها را در بازار نقل و انتقالات فعلی پنهان کرده است.

تیم آبی پایتخت توانست 2 سال دیگر با حسین پورحمیدی به توافق برسد. نصرالله عبداللهی سرپرست این تیم شد و محمد حسین زرندی به عنوان مدیر رسانه بازگشت. ما تاکنون خرید قطعی و جدیدی در تیم یقه آبی پایتخت نداشته ایم اما مذاکراتی بین آنها ، بین فرشاد احمدزاده و متین کریم زاده انجام شده است. حضور احمدزاده می تواند او را به جدیدترین شورشی فوتبال در مجارستان تبدیل کند زیرا این بازیکن در پرسپولیس حضور دارد.

تیم فوتبال ماشین سازی چهار بازیکن لیگ یک را به کار گرفت که نشان دادند وحید بیاتلو حساب جداگانه ای برای افراد کمتر شناخته شده باز کرده است. کاپیتان تیم عزیز معبودی فصل گذشته به آلومینیوم اراک رفت تا دوباره شاگرد رسول خطیبی شود.

تیم فوتبال شهرخودرو بازیکن پنجم را نیز به خدمت گرفت و امیرحسین کریم را از پیکان به مشهد آورد. این جوان 24 ساله چند مشتری داشت اما تصمیم گرفت شاگرد مهدی رحمتی شود.

تیم فوتبال سایپا با کوروش ملک توافق کرد و این دروازه بان 28 ساله پس از یک سال به لیگ برتر بازگشت. سجاد شهباززاده با وجود اینکه تحت نظارت امیر قلعهوانی قرار داشت ، قرارداد خود را برای یک سال دیگر با سپاهان تمدید کرد.

تیم سیرجان گل گهر با نوید آشوری و علیرضا علیزاده توافق کرده است که دو هافبک دیگر به تیم سیرجان اضافه کند. این تیم پیش از این محمد میریت را از نساجی استخدام کرده بود.

حال باید ببینیم که در روزهای بعدی انتقال فوتبال کشورمان چه اتفاقی خواهد افتاد.

دکمه بازگشت به بالا