استان ها

کاهش تنش آبی روستاهای غیزانیه با نصب ۳ مخزن آبرسان/تلاش گروه های جهادی قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار رویداد برتر در اهواز ، غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان امروز چهارشنبه 26 شهریور در مراسم بهره برداری از سه مخزن در روستاهای غازانیه گفت: فازهای دوم و سوم پروژه آبرسانی روستاهای غازانیه. شاخه ها نیز باید به هم متصل شوند تا عملکرد مخازن آبرسانی در یک راستا باشد.

وی گفت: نیروهای سپاه پاسداران از تهران ، گروه جهادی “دست حاج قاسم” و سایر گروه های جهادی در ماه های اخیر عملیات غزنی را برای تکمیل پروژه های آبرسانی آغاز کردند. تانکرها خدمات ارزشمندی را در این زمینه ارائه داده اند که قابل تحسین است.

استاندار خوزستان افزود: برخی از روستاهای غیزانیه فاصله زیادی با خط لوله اصلی دارند و این مخازن در تأمین آب این روستاها بسیار کمک می کنند.

نماینده عالی دولت در خوزستان اظهار داشت: اگرچه میزان تأمین آب اندکی افزایش یافته است ، اما برخی از مناطق انتهای خط لوله ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند که امیدوارم این مخازن مشکلات تأمین آب را برطرف کنند.

وی افزود: با نصب مخازن آبرسانی پایداری تأمین آب در روستاهای غیزانیه افزایش یافته و امیدواریم از این پس دیگر ولتاژ آب در این منطقه وجود نداشته باشد.

سرانجام استاندار خوزستان افزود: “ما صمیمانه از همه گروه های جهادی و ارتش محمد رسول الله (ص) برای خدمت به مردم خوزستان تشکر می کنیم و امیدواریم با بیشترین تعامل ممکن خدمات ارزنده تری در این منطقه ارائه دهیم.”

بهره برداری از سه مخزن در روستاهای غیزانیا

بهره برداری از سه مخزن در روستاهای غیزانیابهره برداری از سه مخزن در روستاهای غیزانیابهره برداری از سه مخزن در روستاهای غیزانیابهره برداری از سه مخزن در روستاهای غیزانیابهره برداری از سه مخزن در روستاهای غیزانیابهره برداری از سه مخزن در روستاهای غیزانیابهره برداری از سه مخزن در روستاهای غیزانیابهره برداری از سه مخزن در روستاهای غیزانیابهره برداری از سه مخزن در روستاهای غیزانیا

دکمه بازگشت به بالا