خبرهای کلی

اصناف سینما کشوری شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر
منوچهر شهسواری با اعلام این خبر در برنامه شهر فرنگ از شبکه کابارا گفت: اصناف ما قبلاً استانی و محلی بودند اما اکنون هر کارگردانی در هر جای ایران عضو انجمن کارگردانان ما است.

مدیر خانه سینما با اشاره به وخامت شدید سینما کرونا گفت: “ما در دوره ای زندگی می کنیم که سیستم توزیع تئاتر خاموش می شود ، سینماها و سیستم توزیع و خدمات مرتبط با آن تعطیل می شوند.”

وی گفت: “تولید باید در شرایط فعلی بسیار بیشتر امکان پذیر باشد ، بیش از 6 ، 7 ماه همه ما مقصر هستیم که بحث بی پایان در مورد سیستم نمایش خانگی است. تولیدکنندگان نمی دانند کجا مجوز خود را بگیرند.

شهسواری با اشاره به اینکه سینما بدون سرمایه نمی تواند دوام بیاورد ، گفت: “مهمترین عنصر فرهنگی و هنری نیروی کار این است که ما این نیروی کار بی بدیل را از دست می دهیم و آن را در گوشه خیابان در روزهای کرونا می گذاریم.”

وی گفت در مورد بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، مطابق با هر هنر از آنها مراقبت می شود. و ما در اسرع وقت از آن مراقبت خواهیم کرد.

مدیر خانه سینما گفت: “شرایط ساخت فیلم به دلیل کرونا فراهم نیست. سینمای خانگی گزینه خوبی است ، اما ما نمی دانیم کجا برویم. همکاران من کجا باید بروند؟”

شهسواری اظهار داشت: هنر و فرهنگ نظام بازنشستگی توهین آمیز است ، برای همكاران من نوع بیمه خود اشتغالی است و آنها نمی توانند هیچ نوع بیمه بیكاری دریافت كنند ، در پایان باید این موضوع به طور اساسی اصلاح شود و پیدا شود.

مدیرعامل خانه سینما در ابتدای سخنان خود به تشریح گزینه های خانه سینما پرداخت.

ویدیوی کامل در مورد فرنگ:

دکمه بازگشت به بالا