خبرهای کلی

تشکیل قرارگاه جهادی مدافعان سلامت در استان قزوین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عباس کاظمی در گفتگو با آنلاین اظهار داشت: عملیات مدرسه سلیمانی مصادف با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی از 13 آبان تا 13 دی است.

وی با اشاره به صدور مجدد مصوبه تصویب مجدد نیروی مردمی در مبارزه با کرونا ، فرمان رهبری عالی را اضافه کرد: این فرمان تعدادی برنامه برای کمک به اقشار آسیب پذیر ایجاد کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه هفت محور اصلی این عملیات وجود دارد ، گفت: برای ساده سازی نماز و استفاده از آن برای پایان دادن به این آفت ، آموزش عمومی روش های پیشگیری از تاج ، منطقی سازی تاج و اقناع مردم در ستاد ملی کرونا پس از تأیید ، خیریه و کمک به نیازمندان ، کمک به مراقبت های بهداشتی ، سازماندهی فعالیت های فرهنگی و موضوع مسئولان در مبارزه با تاج.

وی افزود: تلاش شده است مجموعه های فرهنگی استان قزوین در زمینه های مختلف تولید محتوا ، تبلیغ و تدوین معرفی شود و اقدامات مناسبی نیز انجام شود.

کاظمی خاطرنشان کرد ، “بخشش ، دعا و درخواست کمک در احکام اخیر رهبر معظم انقلاب بسیار مهم تلقی شده است.د) و روز پرستار تمام شد.

تبدیل مساجد به پایگاه های تاکتیکی در برابر تاج

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب قزاقستان گفت: علاوه بر این ، مساجد استان با هماهنگی مسئولان فرهنگ و مساجد ، به زودی مکان ها و پایگاه های تاکتیکی در منطقه با محوریت مبارزه با کرونا خواهند بود.

وی افزود که در بهره برداری از مدرسه سلیمان ، هر محله محتوای آموزشی مفید و مختصر را به نام خود تولید می کند و در دسترس عموم قرار می دهد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان قزوین همچنین با اشاره به لزوم پیگیری دقیق مصوبات مرکز ملی کرونا اظهار داشت: این مرکز بارها مسافرت غیرضروری افراد را ممنوع کرده است ، اما برخی از افراد هنوز پروتکل های بهداشتی را نادیده می گیرند.

وی افزود: یکی دیگر از محورهای فعالیت مدرسه سلیمان جریان ، اقناع مردم و گسترش تصویب مرکز ملی تاج است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان قزوین با اشاره به مساعدت این اردوگاه در امور بهداشتی اظهار داشت: تلاش برای کمک به کادر پزشکی در قالب اعزام پرستار و پرسنل بیمارستان به مراکز درمانی انجام شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: از ابتدای شیوع بیماری عروق کرونا قلب ، مردم فهیم و فداکار ایران توانسته اند در جهان بدرخشند و اقدامات مقتضی را انجام دهند.

کاظمی خاطرنشان کرد: متأسفانه تحریم های سرکوبگرانه اسلامی علیه ایران به قدری شدید بوده که حتی مانع ورود محصولات پزشکی به کشور شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: این تحریم ها نه تنها مردم را به همراه نیاورد بلکه فعالیت های جهادی اقشار مختلف کشور نیز حماسه بزرگی بود.

وی افزود: گروه های جهادی ، سپاه ، علمای استان ، دانشجویان ، اصناف و فعالان فرهنگی با ارگان هایی مسئول بهداشت و ایمنی همکاری کرده و نامه طلایی را در تاریخ پرافتخار قزوین مشخص کرده اند.

دکمه بازگشت به بالا