جامعه

تعمیر و تولید پمپ‌های درون‌چاهی از سوی محققان کشور

به گزارش شفاف هومن سراجی ، مدیرعامل شرکت دانشبانیان با اشاره به خدمات مهندسی و طراحی ، نصب ، راه اندازی و نگهداری این شرکت گفت: علاوه بر این ، تعمیرات پمپ های چاه ESP کاملا بومی سازی شده و هم اکنون توسط مهندسین انجام می شود. آموزش ایرانیان طبق استانداردهای جهانی انجام می شود.

وی با بیان اینکه کارخانه ای متخصص در زمینه تعمیر و ساخت پمپ های چاه داخلی ESP در اهواز احداث شده بود که فاز اول آن به مرحله بهره برداری رسیده بود ، گفت: به زودی کلیه خدمات مربوط به تعمیر و آزمایش انواع تجهیزات پمپ چاه داخلی ESP در این کارخانه انجام می شود. . مراحل ساخت این محصولات ابتدا در کشور در این کارخانه برنامه ریزی شد و اقدامات لازم در این زمینه انجام شده و به زودی اجرایی می شود.

سراجی اظهار داشت که علاوه بر صنعت نفت و گاز ، این شرکت در زمینه آب ، فاضلاب و حفاظت از محیط زیست و همچنین ژئوفیزیک و معدن نیز فعالیت دارد. وی گفت: “علاوه بر خدمات سرریز مصنوعی و پمپ های ESP ، ما در صنعت نفت و چاه نیز فعال هستیم.” ما نفت خام ، پمپ های چاه ESP را برای پروژه های انرژی زمین گرمایی و همچنین تولید آبهای عمیق ، خدمات مهندسی و تجهیزات و ابزارهای مرتبط فراهم می کنیم.

به گفته معاون دانشمند ، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده برای مکان یابی و ساخت تجهیزات داخل کیت پمپ چاه ESP و احداث کارخانه ویژه در اهواز ، این شرکت به زودی اولین تولید کننده داخلی پمپ خواهد بود. چاه های ESP ، PCP و ESPCP ، پمپ های مایعات و روغن در ایران شناخته می شوند.

دکمه بازگشت به بالا