رویدادها

حریق در اردوگاه شهید باهنر/ فوت یک نفر و مصدومیت یک تن از افراد گروه اوتیسم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن یک نفر در اردوگاه شاه بهاری به دنبال آتش سوزی یک گروه اوتیسم خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت وگو با رویداد برتر در این باره اظهار داشت: امروز ساعت 15:00 آتش سوزی در اردوگاه شهید باهنر در قلمرو تاجیکستان تهران رخ داد.

وی ادامه داد: در یکی از سوئیت های این اردو میهمانان گروه هایی از کودکان اوتیسم بودند و این افراد به همراه مربیان خود در مجموع 15 نفر بودند.

خالدی گفت: متاسفانه یک نفر پس از آتش سوزی جان خود را از دست داد و یک نفر نیز دچار سوختگی 5 درصدی شد و به بیمارستان شهید مطهری منتقل شد.

وی گفت که افراد دیگر توسط عوامل اورژانس تحت اکسیژن قرار گرفتند و اقدامات لازم را برای آنها انجام دادند. در مجموع پنج آمبولانس و یک آمبولانس موتوری به همراه معاون اورژانس تهران به این حادثه اعزام شدند.

وی گفت: “آمبولانس ها هنوز در صحنه هستند ، اما علت آتش سوزی مشخص نیست.”

جلال ملکی ، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز درباره آتش سوزی در اردوگاه شهید باهنر گفت: ساعت 14:51 امروز ایستگاه 25 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش سوزی را به خیابان فیضیه خیابان باهنر گزارش دادند. حمل شده

وی ادامه داد: محل آتش سوزی مرکز پذیرایی و اسکان بود که ساختمان دو طبقه آن حدود 40 متر فاصله داشت ، آتش سوزی رخ داد. آتش سوزی در یکی از خوابگاه های ساختمان رخ داد.

ملکی گفت: “شاهدان اولیه گفتند که حدود 25 نفر در آنجا حضور داشتند که برخی از آنها بیمار بودند.” تقریباً قبل از رسیدن آتش نشانان ، افراد حاضر آنها را تخلیه کردند.

وی افزود: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه ، جوانی حدود 6 ساله که دچار سوختگی شده بود به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

مالکی گفت: “بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه ، آتش نشانان وارد اتاق شدند و متوجه شدند کسی در همان اتاق آتش سوزی است.” این مرد حدوداً 15 ساله بلافاصله منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی افزود: “علی رغم تلاش نیروهای اورژانس ، مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است.” آتش خاموش شد و از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.

به گفته وی ، این مکان به مالکان ، مقامات و نهادهای اجرای قانون تحویل داده شد. افرادی که قبل از رسیدن آتش نشانان از آنجا خارج می شدند از وضعیت نسبتاً خوبی برخوردار بودند.

ملکی اظهار داشت: عملیات ساعت 16:30 به پایان رسید.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا