رویدادها

سردار کرمی: کم‌توجهی به توسعه امکانات ورزش‌های هوایی موجب خروج ارز از کشور شده

رویداد برتر / مرکزی فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: بیشتر افرادی که به ورزش های هوایی علاقه مند هستند به کشورهای همسایه سفر می کنند زیرا به توسعه امکانات و زیرساخت ها در این کشورها توجه نمی کنند که این امر باعث می شود ارز از کشور خارج شود و این افراد با هزینه زیادی مواجه می شوند.

سرتیپ حسن کرمی ، امروز پنجشنبه اول آبان ماه در مراسم افتتاحیه باند سبک شهید تهمورسی ساوه ، فرصتی را برای هفته پلیس برای معرفی خدمات ناجا به مردم در ابعاد مختلف خواند و اظهار داشت: لباس پلیس بدون وقفه برای افراد تا افراد بتوانند با ایجاد امنیت در جامعه فعالیتهای روزمره خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهند.

وی افتتاح فرودگاه را اقدامی ارزنده پلیس و کاری بسیار خوب ، تخصصی و حرفه ای با هواداران بسیار دانست و اظهار داشت: امیدواریم با افتتاح این فرودگاه اتفاقات خوبی در این منطقه در سطح شهر و کشور رخ دهد.

وی با تمجید از شورای امنیت استان مرکزی و سازمان جهادکشاورزی به دلیل تعامل و ایمن سازی این باند ، گفت: “در حالی که طرفداران بسیاری از ورزش های هوایی در کشور وجود دارند ، اما فرصت های لازم برای این ورزش کمتر فراهم شده است و باید فراهم شود. زیرساخت ها و امکانات. ” دانش تخصصی و فنی لازم را ارائه دهید.

سردار کرمی افزود: بیشتر علاقه مندان به این منطقه به کشورهای همسایه سفر نمی کنند زیرا به توسعه امکانات و زیرساخت های این رشته های ورزشی در کشور توجه نمی کنند که این امر باعث می شود ارز از کشور خارج شود و این افراد با هزینه بالایی روبرو می شوند.

یکی از اهداف راه اندازی سایت پرواز علاقه مردم از سراسر کشور بود و اظهار داشت باند ساوه طهمورسی ساوه در روزهای پنجشنبه و جمعه فعال خواهد بود که علاوه بر رفع نیاز علاقه مندان ، موجب صرفه جویی بیشتر ساوه در این زمینه می شود. . گردشگری ، اقتصادی و اجتماعی. با تاسیس این مرکز ، نیروهای نظامی و انتظامی نیز می توانند از این امکانات که نیاز به آموزش هوانوردی متناسب با وظایف سازمانی دارند ، بهره مند شوند.

فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: امیدواریم با میزبانی از هواداران سطوح مختلف هواپیمایی از پرندگان کوچک گرفته تا هواپیماهای چتربازی و فوق سبک ، بستر توسعه این ورزش را در این قسمت مهم از نیازهای ورزشکاران و هواداران فراهم و فراهم کنند. “

وی تأکید کرد: این ورزش مفرح و جذاب در مسابقات ارتش جهانی و مسابقات بین المللی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و ساخت این مرکز می تواند به رشد جوانان و هواداران کمک کند تا به پیام رسانان فرهنگی ایران در سطح بین المللی تبدیل شوند.

سردار کرمی افزود: علاقه مندان به این ورزش می توانند با آموزش مداوم قدرت و توانایی های خود را در سایت پرواز شهید طهمورثی ساوه نشان دهند و همچنین سطح آمادگی خود را بالا ببرند و در مسابقات جهانی شرکت کنند و باعث افتخار کشورمان شوند.

وی گفت: کلوپ پرواز درخشان یگان های ویژه ناجا با هدف اجرای پرندگان سبک ، پاراگلایدر و پرواز بادبادک ها در ساوه مستقر شده است. این باشگاه که برای پروازهای آموزشی و تفریحی مورد استفاده قرار گرفته است ، آموزش واحدهای ویژه برای پرسنل نیروی انتظامی ، خانواده ها و عموم مردم بصورت رایگان است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه باند فرودگاه به طول 1.5 کیلومتر آماده پروازهای سبک است ، اظهار داشت: در فاز بعدی پروژه به اتمام می رسد و می تواند برای دریافت واحدهای ویژه و علاقه مندان نصب و آماده شود.

در این مراسم فرمانده یگان های نوپو همچنین از محدوده توان یگان های ویژه ناجا در پرواز انواع پرندگان به عنوان یکی از اهداف راه اندازی فرودگاه یاد کرد و اظهار داشت: توسعه و پویایی ورزش های هوایی با استفاده از ظرفیت ها و فرصت های موجود برای جذب و شارژ مجدد هدف دیگر از راه اندازی این مرکز ، گذران اوقات فراغت جوانان در استان مرکزی و به ویژه در شهر ساوه و تبدیل آن به یکی از مراکز ورزش های هوایی است.

سرهنگ محسن ابراهیمی با اشاره به اینکه این مرکز در سه فاز راه اندازی شد ، افزود: در فاز اول ، ستاد یگان های ویژه ناجا و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان ساوه زمین و باند متروکه با این فرماندهی قرارداد منعقد شد. برای پرواز با هواپیما تعمیر و بازسازی شد.

وی افزود: در فاز دوم تجهیزات مجتمع و تجهیزات موتور ، پاراموتور ، موتور بادبادک و … استفاده از آن در جهت تبدیل و تبدیل مجموعه به هوا و مکان آموزش ویژه پرندگان فوق سبک ، با استفاده از هواپیماهای مدرن و برگزاری جشنواره های پرواز و اوقات فراغت است. جشنواره ویژه گردشگری و جوانان کارکنان ناجا و همچنین استفاده بهینه و چند منظوره با همکاری کمیته ورزش های هوایی استان برگزار شد.

فرمانده یگان های نوپو اظهار داشت: در مرحله سوم با نصب مجتمع با تجهیزات شبیه سازی و احداث تونل باد در مجتمع پروازی ، آموزش این مجموعه پروازی و آموزش پاراگلایدر در سایت غرق آباد به صورت هدفمند در طول سال و در قالب تقویم هوایی انجام می شود.

انجام حرکات نمایشی ، اجرای تکنیک های رزمی نیروهای ویژه پلیس و پرواز بالگردهای کوچک پلیس و همچنین پرش چتربازان از هلی کوپترها و قدردانی از دست اندرکاران راه اندازی این مجموعه ، برنامه جانبی این آیین بود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا