خبرهای کلی

فرمانداران اهر، زبرخان، فاروج و خرامه منصوب شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، عبدالرضا رحمانی رسول خدابخش بناب را به عنوان فرماندار شهرستان اهر منصوب کرد.

خدابخش بناب در قضاوت رحمانی فضلی خطاب به رسول خدا می گوید: طبق این تصمیم و به پیشنهاد استاندار آذربایجان شرقی ، شما به عنوان فرماندار شهرستان اهر منصوب می شوید.

وزیر کشور افزود: امیدواریم با توكل به خداوند متعال و در چارچوب وظایف توافق شده ، در تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست دولت توفیق یابد و از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروی كند.

عبدالرضا رحمانی فضلی سید یحیی سلیمانی را به فرمانداری زبرخان منصوب کرد.

حکم رحمانی فضلی خطاب به سید یحیی سلیمانی است: طبق این حکم و به پیشنهاد استاندار خراسان رضوی ، شما به عنوان فرماندار شهرستان زبرخان منصوب می شوید.

وزیر کشور افزود: امیدواریم با توکل به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب ، در تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست دولت موفق عمل کرده و از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروی کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی نیز با حکم ابوالحسن نجفی حاج تقی را به عنوان فرماندار فاروج منصوب کرد.

حکم دکتر رحمانی فضلی به ابوالحسن نجفی حاج تقی: طبق این حکم و به پیشنهاد استاندار خراسان شمالی ، شما به عنوان فرماندار شهرستان فاروج منصوب می شوید.

وزیر کشور در مصوبه ای گفت: امیدواریم با توکل به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب برای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس و سیاست دولت جمهوری اسلامی ایران ، توفیق یابد و از منوی رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروی کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور ، محمدرضا ابراهیم را به عنوان فرماندار شهرستان خرامه منصوب کرد.

حکم رحمانی فضلی خطاب به محمدرضا ابراهیمی است: طبق این حکم و به پیشنهاد استاندار فارس ، وی به عنوان فرماندار شهرستان خرامه منصوب می شود.

وزیر کشور افزود: امیدواریم با توكل به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب ، در تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت موفق باشیم و از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروی كنیم.

دکمه بازگشت به بالا