قبل از فینال جام حذفی هم جوی مسموم به راه انداختید

قبل از فینال جام حذفی هم جوی مسموم به راه انداختید

به گزارش شفاف و به نقل از باشگاه استقلال ، پس از صدور رای نهایی بین باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور تبریز و رشید مظاهری ، دروازه بان سال گذشته این تیم و کمیته انضباطی استقلال ، شاهد بی اخلاقی رسانه ها در صدور بیانیه رسمی باشگاه تبریزی بودیم. در این موارد صریحاً به ادعاها و آدرسهای اشخاص ثالث نسبت داده می شود ، این باید ذکر شود.

1 – ادعای تبانی مستلزم اسنادی است که باید توسط مسئولان باشگاه تراکتورسازی به دادگاه ارائه شود. اقدامات حقوقی در این زمینه توسط باشگاه استقلال آغاز شده و تا حصول نتیجه نهایی نظارت خواهد شد.

2- واضح است که سکوت مودبانه باشگاه استقلال قبل و بعد از فینال جام حذفی برخی از باشگاه ها را بر آن داشت تا به جای واکنش به هواداران خود ، به خود اجازه حمله به باشگاه استقلال را بدهند.

3- مسئولان باشگاه تراکتورسازی و سرمربی تیم در آن زمان با درج اخباری از پشت صحنه پیروزی استقلال جو مسمومی را پیش از فینال جام حذفی ایجاد کردند و در نتیجه این جو مسموم باعث اشتباهات داور علیه و به نفع استقلال شد. تراکتور شد.

4- در اختلاف بین رشید مظاهری و باشگاه تراکتور ، هیئت داوری صالح پس از شنیدن اظهارات طرفین و بررسی اسناد ، رای صادر کرد و بهتر است مالک باشگاه تراکتور از مسمومیت و تحریک جو فوتبال از رهبران خاص این باشگاه جلوگیری کند. . دلایل به حاشیه رانده شدن این باشگاه و در نهایت خسارت وارد شده به فوتبال این کشور را بررسی کنید.

5- احترام به قوانین و تصمیمات رهبری ، رفتار حرفه ای ، اخلاق و دادگستری نه تنها یک ارزش بلکه یک ضرورت است. بنابراین بهتر است سران باشگاه تراکتور صادقانه به هواداران خود توضیح دهند که چگونه و توسط چه کسی متن قرارداد را جعل کرده اند ، نه اینکه در پشت اظهارات پنهان شوند و دیگران را متهم کنند.
پیگرد قانونی برای همه ، حتی قوه قضائیه ، به دلیل بی گناهی خود ، راهی قانونی و صحیح برای توجیه تخلفات گذشته نیست.

6- می خواهیم به مسئولان باشگاه تراکتورسازی یادآوری کنیم که در گذشته ادعاهای مشابهی در مورد دروازه بانهای سن آنها مطرح شده بود که در نهایت منجر به شکست آنها شد و بعداً تیم تراکتورسازی نه تنها کورس قهرمانی بلکه سهمیه آسیا را نیز خواستار شد. باشگاه تراکتور و هواداران پرشور آن مطمئناً شایسته مدیرانی هستند که به مشکلات و اشتباهات خود اعتراف می کنند و برای حل آنها تلاش می کنند ، نه کسانی که به زن بودن علیه دیگران متهم شده اند. .

7- بار دیگر تأکید می کنیم که باشگاه استقلال حق پیگیری حقوق خود را که توسط باشگاه تراکتور نقض شده است در برابر مراجع ذی صلاح محفوظ نگه داشته و از طریق مجاری قانونی مناسب به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا