خبرهای کلی

آغاز محدودیت‌های جامع و سراسری از فردا صبح

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر
رئیس کمیته امنیت و اجتماعی مرکز تاج ملی گفت: “اساس این طرح وضعیت تاج گذاری در شهرها است. محدودیت ها در شهرهای سرخ تاج سخت تر است.

به گفته آقای ذوالفقاری ، از فردا ، به غیر از مراکز پزشکی ، بانک ها ، نانوایی ها ، سوپرمارکت ها و مراکز مشابه ، کلیه مغازه ها در 160 شهر سرخ کرونا بسته خواهند شد.

از فردا محدودیت های جدی ترافیکی نیز اعمال می شود.

رئیس کمیته امنیت و اجتماعی مرکز ملی مقابله با کرونا گفت: عبور خودروهای دارای پلاک در تهران یا هر شهر قرمز دیگر در هر شهر ایران هر 24 ساعت یک میلیون تومان مجازات می شود. برای مسافرت به شهر سرخ نیز همین جریمه در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این ، برای تردد به شهرهای اورنج هر 24 ساعت 500000 تومان جریمه می شود. آقای ذوالفقاری همچنین گفت: “از فردا افراد غیر بومی نمی توانند وارد شهرهای نارنجی و قرمز شوند.”

رئیس کمیته امنیت و امور اجتماعی ستاد ملی کرونا همچنین قسمت دیگر محدودیت های دفتر فردا را توضیح داد.

به گفته آقای ذوالفقاری ، در شهرهای سرخ بیش از یک سوم ، در وضعیت نارنجی بیش از یک ثانیه و در وضعیت تاج زرد بیش از یک سوم مجاز نیست.

رئیس کمیته امنیتی و اجتماعی مرکز ملی مقابله با کرونا همچنین تأکید کرد که آزمایش تاج مثبت در سیستم ماسک وزارت بهداشت کنترل می شود. ، به حساب تلفن همراه یا اتومبیل آنها اضافه شده است.

دکمه بازگشت به بالا