اقتصادی

آماده دریافت لیست خبرنگاران برای واگذاری مسکن ملی هستیم

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش نویس نامه قصد خبرنگاران برای ساخت مسکن امضا شده و ما آماده دریافت تعداد افراد تحت پوشش هر استان و شهرستان از وزارت جهت گیری هستیم.

محمود محمودزاده در مصاحبه با رویداد برتر اظهار داشت: پیش نویس تفاهم نامه خانه ای برای روزنامه نگاران بسازید ما آن را در قالب یک برنامه اقدام ملی به وزارت فرهنگ و جهت گیری اسلامی ارسال کردیم و آنها نیز نظرات خود را بیان کردند. ما آماده هستیم تا وزارت ارشاد تعداد تحت پوشش در هر استان و شهر را ارائه دهد و کمک های لازم را برای تأمین زمین تا میزان دارایی خود انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به این س ofال که آیا سقف 160 میلیون تومانی اولین ملک مسکونی افزایش می یابد ، اظهار داشت: در حال حاضر تصمیم جدیدی در وزارت راه و شهرسازی اتخاذ نشده است و اگر تصمیمی در حوزه بانکی اتخاذ شود ، ما نمی دانیم.

پیشرفت 55 درصدی برای مسکن ملی تهرانسر

معاون وزیر حمل و نقل و شهرسازی در مورد آخرین وضعیت پروژه اقدام ملی مسکن در تهران گفت: این پروژه به طور مشترک توسط یک شریک بخش خصوصی و دولت در حال اجرا است و وقتی پیشرفت 60-70٪ حاصل نشود ، نمی توان سهم طرفین را تعیین کرد.

محموزاده گفت: در حال حاضر ، مجری تأکید زیادی بر این پروژه دارد و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است. در حال حاضر در مرحله تیغه چینی و سخت شدن است و امیدواریم روند نجاری به زودی به پایان برسد. من فکر می کنم او حداقل 55 درصد رشد جسمی دارد.

وی ادامه داد: علی رغم داشتن پروانه ساخت این پروژه ، بحث و تبادل نظرهایی با شهرداری انجام شد كه این امر باعث قطع پروژه شد و پس از برطرف شدن این طرح ، آنها توانستند با سه شیفت فرصت از دست رفته را جبران كنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و تعداد واحدهای موجود در برنامه اقدام ملی مسکن در شهر جدید پردیس وی با اعلام و تأکید بر 2 هزار و 600 واحد اظهار داشت: در این دانشگاه واقعاً ظرفیت دیگری وجود ندارد و در صورت امکان مانند سایر شهرها در سبد ثبت نام قرار می گرفت.

به گزارش رویداد برتر ، در فوریه 2017 ، وزارت راه و شهرسازی برنامه ریزی برای ساخت مسکن برای رسانه ها و این فرهنگ به وزارت ارشاد ارسال شد که هنوز لازم الاجرا نشده است. روز دوشنبه ، 11 اوت ، محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی ، ساختن خانه برای خبرنگاران را اجباری دانست و اظهار داشت: “این مشروط به همکاری وزارت فرهنگ و جهت گیری اسلامی در این زمینه است.”

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا