خبرهای کلی

آمریکا در موضع ضعف قرار دارد / مردم ایران بصیر هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه در رشت در خانه نماز امام خمینی (ره) ، با اشاره به اینکه برخی می خواهند قیمت دلار را به پیروزی کاهش دهند. بایدن وی گفت که آنها آن را به انتخابات نسبت دادند غربی ها مردم بومی معتقدند که مردم برای آنها ارزش قائل هستند و آنها را جایگاه خود قرار می دهند ، اما این طور نیست.

وی گفت: “حل مشکلات کشور ما هیچ ارتباطی با انتخابات ایالات متحده ندارد.” “رسانه های جهان در دست صهیونیستها هستند و آنها همه را مجبور می کنند که در برابر اعتراضات مردمی سکوت کنند.

امام رشت روز جمعه با اشاره به اینکه بخشی از کاهش قیمت دلار و ارز مربوط به اقدامات دادگستری و سایر مقامات درگیر است ، افزود: دستگاه قضایی توانست برخی از املاک مسدود شده ما را به کشور بازگرداند و این موضوع بر قیمت ارز تأثیرگذار بود.

سخنگوی رئیس اجرایی در گیلانی دلیل دیگر کاهش قیمت ارز را آزاد شدن برخی از ارزهای دولتی در اختیار بازرگانان دانست و گفت:

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه برخی از غربی ها که هنوز به آمریکایی ها امیدوارند می خواهند با ارائه اطلاعات نادرست مردم را به خود جلب کنند اما در رسیدن به این هدف ناکام می مانند ، اظهار داشت: مردم ما هرگز در آمریکا زیر بار تحقیر و ظلم نخواهند رفت.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه بسیاری از سیاست های ایالات متحده در منطقه شکست خورده و نتوانسته اند به اهداف خود برسند ، اظهار داشت: امروز ایالات متحده بیش از هر زمان دیگر به انحطاط و نابودی نزدیک است و هیمنه دنیا خراب است.

وی گفت: “ایالات متحده تلاش کرده تحریم تسلیحاتی را علیه ایران اعمال کند ، اما این شکست خورده است و امروز ما به کشورهای مختلف اسلحه می فروشیم.” وی افزود: “به طور كلی ایالات متحده در وضع تحریم های ایران به نتیجه مطلوبی نرسیده است.”

سخنگوی گیلانی ، رهبر عالی ، ایالات متحده را بزرگترین بدهکار جهان خواند و گفت: “امروز ایالات متحده و متحدانش مانند امارات و عربستان سعودی شکست خورده اند و نمی توانند کاری انجام دهند.”

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه امروز ایالات متحده در موقعیت ضعیفی قرار دارد ، اظهار داشت: “آن غربی های داخلی که می خواهند ملت مقاوم و صبور ایران را به ایالات متحده تحویل دهند باید بدانند که هرگز به هدف خود نمی رسند و دهان ایجادزنند.

دکمه بازگشت به بالا