ورزش

ابعاد جدید لایحه اعتراضی باشگاه النصر علیه پرسپولیس مشخص شد/خطر در کمین است؟

طبق گزارش ها شفافپس از آنکه کمیته انضباطی AFC شکایت النصر را در اعتراض به جذب بازیکنان جدید پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا رد کرد ، مقامات این باشگاه سعودی دو وکیل بین المللی ، لوکاس فرر و مارکوس موتا را استخدام کردند تا از طریق کمیته استیناف برای حل مسئله تلاش کنند. نظارت AFC.

لایحه سعودی هفته گذشته برای پیگیری شکایت توسط کمیته استیناف AFC دریافت شد و مقامات کمیته چهارشنبه گذشته نامه ای را به پرسپولیس ارسال کردند و از آن خواستند لایحه دفاع تکمیلی خود را ظرف یک هفته به کمیته استیناف ارائه دهد.

همچنین گفته می شود که مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس پس از جمع بندی موارد مختلف ، لایحه محکمی برای حمایت از حقوق این باشگاه در برابر لایحه 130 صفحه ای النصره ارسال کرده است.

اگرچه کمیته استیناف AFC اخیراً به درخواست النصر با به تعویق انداختن فینال لیگ قهرمانان اروپا مخالفت کرده و کمیته معتقد است که این مسابقه باید در 20 دسامبر در قطر برگزار شود ، اما این باشگاه سعودی در اعتراض خود به AFC امتیازات جدیدی را مطرح کرده است. نگرانی خود را در مورد تصمیم شورای استیناف مطرح کنید.

در لایحه جدید النصر ، علاوه بر بحث در مورد اعتراض این باشگاه به استفاده از بازیکنان جدید پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ، ادعاهای دیگری نیز مطرح شده و این باشگاه سعی کرده است شواهد جدیدی را برای این ادعاها ارائه دهد.

یکی از موارد جدیدی که باشگاه سعودی به آن استناد کرده است صلاحیت پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و اعتراض این باشگاه به مجوز حرفه ای قرمزها برای شرکت در این رقابت ها است و به نظر می رسد النصره به پرسپولیس اعتراض دارد باشگاه بدهکار مجوز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرده است.

البته مسئولان و مشاوران حقوقی باشگاه پرسپولیس نیز سعی کرده اند اسناد محکم و لایحه ای را در این زمینه به AFC ارسال کنند و سرانجام مشاهده خواهد شد که کمیته استیناف در رأی گیری که به احتمال زیاد در اواسط هفته آینده صادر می شود ، این موضوع را مورد توجه قرار خواهد داد. یا نه؟

دکمه بازگشت به بالا