ورزش

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای احداث مجموعه ورزش‌های رزمی در کشور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، یوسف بتاری روز چهارشنبه در اجلاس عمومی سالانه انجمن ورزش های رزمی استان ایلام اظهار داشت: ورزش های رزمی 123 رشته و 400 هزار ورزشکار را در دو بخش زنان و مردان برگزار می کند و در طول سال 500 دوره مسابقات قهرمانی کشور در این رشته ها برگزار می شود .

وی افزود: استعدادهای رزمی زیادی در شهرها وجود دارد اما به دلیل دسترسی کم به مرکز ، ما قادر به شناسایی آنها نیستیم و نمی توانیم از این استعدادها آنطور که باید استفاده کنیم.

بهتر یادآوری می شود: تغییر نام انجمن آرزوی سالهاست ، سازماندهی و ادغام آیکیدو پس از 15 سال ، تشکیل یک تیم ملی کیک بوکس با هدف از بین بردن سالها عدم اطمینان برای مخاطبان چنین رشته هایی ، راه کار با انجمن پزشکی ورزشی راه اندازی صدور کارت عضویت و بازگشت سبک های ورزشی و جنگی به انجمن یکی از برنامه های مهم این انجمن است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات افزود: با توجه به شرایط تاجگذاری ، مسابقات و اردوهای این رشته ورزشی به صورت متمرکز و در استان های کم درآمد در تهران برگزار نمی شود.

رئیس انجمن ورزش های رزمی با بیان اینکه شرایط این انجمن از نظر مالی محدود بود ، اظهار داشت: از هیئت ورزش های رزمی ایلام آنطور که باید حمایت نشد و با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید از راه های دیگر حمایت مالی انجام شود.

دکمه بازگشت به بالا