جامعه

استیصال تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت راننده‌های آنلاین/ تاکسی‌های اینترنتی قربانی بلاتکلیفی دستگاه‎های اجرایی در نحوه اعمال قانون

به گفته سخنگوی اجتماعی خبرگزاری آنا ، روند رو به رشد مرگ و میر و بیماری عروق ویروس کرونا قلب در این کشور باعث شده است که دفتر ملی ضد تاج گذاری اعلام کند که از اوایل دسامبر پروتکل ها را با جدیت بیشتری اجرا می کند و در نتیجه محدودیت های شدیدتری برای عروق ویروس کرونا ایجاد می کند.

فرمانده پایگاه عملیاتی فرماندهی تاج ملی درباره چگونگی اعمال محدودیت ها گفت ، این محدودیت ها بر اساس رنگ های زرد ، نارنجی و قرمز بود و در شهرهای قرمز ، طرح ممنوعیت درون شهری بین ساعت 9 شب و 4 صبح اجرا می شود ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی همچنین با اشاره به موارد استثنایی در طرح ممنوعیت ترافیک درون شهری افزود: تاکسی ها ، تاکسی های اینترنتی و آژانس ها مشمول قانون منع رفت و آمد نیستند.

وزیر کشور با تکیه بر ضمانت اجرای جریمه برای متخلفان از پروتکل های کرون ، با اطمینان اظهار داشت که بیش از نیمی از مردم این ممنوعیت ها را رعایت کرده و افرادی که این قوانین را رعایت نکردند کارمندان شیفت دوم دستگاه های اجرایی بودند. پلیس اعلام می کند.

فرمانده پایگاه عملیاتی فرماندهی ملی تاج تاج ضمن اشاره به راهكارهایی كه نمی توان به افراد تحمیل كرد ، خاطرنشان می كند كه این مركز به عنوان دبیر كمیته انضباطی اجتماعی در نظر ندارد جریمه نقلیه خودروهایی را كه به طور تصادفی به دلیل نقص در دوربین و كاربران جریمه شده اند ، حذف كند در آستانه اجرای طرح ، مرکز ملی مدیریت تاج اعلام کرد که ما به دنبال راه حلی برای حذف جریمه ها هستیم و باید یک برنامه مناسب تهیه کنیم. حسین قاسمی به اجرای تعدادی از برنامه های حذف جریمه ادامه داد و گفت: مدل های دیگری نیز می توانند برای این منظور اجرا شوند.

علاوه بر رحمانی فضلی ، میلاد منشی پور ، مدیرعامل یکی از شرکت های حمل و نقل اینترنتی ، نیز تأکید کرد که تاکسی های آنلاین نباید در حین ممنوعیت جریمه شوند.

آنا در مصاحبه با خبرگزاری ، فعالیت تاکسی های اینترنتی را در مدت محدودیت ترافیک بین ساعت 9 صبح تا 4 صبح نامحدود اعلام کرد و خاطرنشان کرد: اطلاعات سفرا به نهادهای مربوطه ارسال می شود و بنابراین این رانندگان جریمه نخواهند شد.

در حالی که عبدالرضا رحمانی فضلی و میلاد منشی پور تأکید می کنند که جریمه ای به تاکسی های آنلاین در زمان منع رفت و آمد تحمیل نمی شود ، رئیس پلیس تهران صریحاً اعلام کرده است که برای همه وسایل نقلیه از جمله تاکسی های آنلاین جریمه خواهد شد. حسین رحیمی تاکسی اینترنتی را به عدم صدور مجوز مجازات متهم کرد. سردار نتیجه گرفت که همه آنها در طرح ممنوعیت عبور و مرور قرار گرفته اند و اجازه ورود به تاکسی های اینترنتی و غیره وجود ندارد.

به دنبال یک بحث مضاعف بین رهبران در مورد جریمه شدن یا عدم جریمه تاکسی های اینترنتی ، پیامک های رانندگان تاکسی اینترنتی تسلط ارتش بر سایر نهادها را تأیید می کنند.

یک راننده تاکسی اینترنتی به روزنامه نگاری در گروه اجتماعی خبرگزاری آنا که دیروقت در سفر است و نگران تأمین هزینه های زندگی در این اوقات نامساعد اقتصادی است ، گفت: “من به طور منظم جریمه پیامک می کنم.

وی در پاسخ به جریمه ها با مقامات این شرکت اینترنتی صحبت کرد و افزود: در پاسخ به اعتراض به جریمه ها ، مدیران می گویند ما هر روز لیستی از پلاک ها را به پلیس می فرستیم. در واقع بهتر است مسئولان به این س answerال پاسخ دهند که چند نفر از این 60 هزار اتومبیل جریمه شده پلاک رانندگان تاکسی اینترنتی را دارند؟

در مورد سناریوی جریمه شدن مسئولان ، این واقعیت که مردم و در این مورد رانندگان تاکسی های اینترنتی ، همچنان برای عدم اطمینان مسئولان در اجرای سیاست ها هزینه می کنند!

انتهای پیام / 4076 /

دکمه بازگشت به بالا