خبرهای کلی

او به درد شما نمی‌خورد!

می گویم: یک جوان بسیار توانمند و شایسته که بسیار خوش اخلاق ، شوخ طبع است ، صبر زیادی دارد و همه صداقت و صداقت او را می دانند و به او اعتماد دارند ، اما من نمی دانم او برای محیط کارش مناسب است یا نه. چون موهایش بلند است و موهایش را چرب می کند و خیلی به تیپ و تیپش اهمیت می دهد و کلی عطر و ادکلن می گذرد و لباس های مرتبش را می گیرد!
وی می گوید: البته شما می دانید که محیط بدن ما بسیار مذهبی است و البته این سر و شکلی که توصیف می کنید با آن مجموعه خیلی سازگار نیست ، اما حالا شاید بتوانیم شما را قانع کنیم که موهایتان را کوتاه کنید! بالاخره فضای عمومی که به نظر بچه های ما می آید بیشتر در فضای هیئت و رفقای حزب الله است ، حال و هوای آنها اینگونه نیست.

من ادامه می دهم ، رک و پوست کنده بگویم ، افراد مختلفی در اطراف او هستند و او با انواع و اقسام مردم بیرون می آید ، و اگرچه او اعتقادی راسخ ، واضح و صریح دارد ، روابط او بسیار گسترده و متنوع است ، و برخی از همسن و سالان او شباهت زیادی به او ندارند.
سپس من می گویم ، البته ، یک مشکل دیگر در مورد نزدیکان شما وجود دارد که فکر نمی کنم راه حلی داشته باشد! دو عموی او رهبران ضدانقلاب هستند که امور جدی دارند!

وی می گوید: خیر ، این کار به هیچ وجه قابل انجام نیست زیرا جواب سوال از ابتدا مشخص است!
می گویم بله ، می فهمم ، شما حق دارید زیرا محیط کار شما بسیار مذهبی است ، چنین شخصی برای شما مفید نیست! اما آیا می دانید تمام خصوصیاتی که من از ویژگیهای رسول خدا (ص) گفتم باید صلوات و برکت خداوند با او باشد؟
نگاهم می کند و می گوید دیگر!
هر دو گوش می دهیم!

* منتشر شده در روزنامه شهر آرا. ۱۰ آنلاین ۱۳۹۸

دکمه بازگشت به بالا