اقتصادی

ایران‌خودرو اسامی ۳۰۰۰ منتخب دناپلاس توربو را بارگذاری کرد

گروه صنعتی ایران خودرو ، که برای فروش توربوشارژ اتوماتیک دناپلاس با موعد تحویل از ماه مه و ژوئن 1400 ثبت نام کرده است ، از روز پنجشنبه 6 نوامبر آغاز به کار کرد و امروز (یکشنبه) برای تعیین برندگان قرعه کشی کرد ، از 3،000 برنده خودرو در وب سایت فروش خود که در مشخصات مشتری خود بارگذاری شده ، نام برد.

بر اساس اطلاعات رویداد برتر ، ایرانخودرو امروز (یکشنبه) مراسم قرعه کشی را برای تعیین 3000 برنده خودرو پر کردن خودکار توربو دنا پلاس از بین 690،724 متقاضی این خودرو در حضور ناظران برگزار کرد.

ثبت پیش فروش محصول ایران خودرو با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد سال بعد و به قیمت روز تحویل ، پنج شنبه این هفته گذشته (6 نوامبر) آغاز شد و تا دیروز (7 نوامبر) ادامه داشت. در پیش فروش اتومبیل Denaplus Automatic ، شد همانطور که گفته شد ، 3000 متقاضی نهایی برای مراحل ثبت نام مشخص شده اند و نیمی از آنها به عنوان ذخیره مشخص شده اند ، بنابراین اگر افراد انتخاب شده ظرف پنج روز آینده انتخاب شوند ، افراد از لیست جایگزین انتخاب می کنند.

جزئیات برندگان این دوره پیش فروش ، تنها محصول گروه صنعتی ایران خودرو ، پس از تأیید مراحل و نتایج قرعه کشی توسط مراجع نظارتی ، اکنون در مشخصات کاربر مشتری قرار گرفته و قابل مشاهده است.

میزان وام خودرویی حساب شده توسط مشتریان که به معنای ادامه روند ثبت نام است ، 185 میلیون و 400 هزار گوجه فرنگی است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا