خبرهای کلی

بزرگترین رسم جهادی با نام «نسل سلیمانی ها» در کشور اجرا می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت محمد ظهرایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در روستای اوتو ظهر سه شنبه با اشاره به برنامه های هفتگی بسیج اظهار داشت: یکی از مأموریت های بسیج سازندگی کمک به دولت و نهادهای انقلابی در تحقق پروژه های کوچک و محرومیت زدایی است. زدا امسال بیش از 10223 پروژه محرومیت زدایی در کشور اجرا شده است.

وی اظهار داشت که 297 توافق نامه و تفاهم نامه وی در استانها ، شهرستانها و سراسری به نتیجه رسیده است ، وی گفت: در نتیجه بیش از چهار هزار و 900 پروژه محرومیت زدایی افتتاح شده است.

یادآوری شد: همزمان با هفته بسیج ، 2887 پروژه اصلاح در کشور به بهره برداری می رسد و پروژه های آبرسانی ، ورزشی ، فرهنگی ، عمرانی و راهداری روستایی نیز در این پروژه ها گنجانده شده است.

زهرایی با اشاره به اجرای 36 پروژه مشترک راه روستایی و 195 طرح محرومیت فرهنگی گفت: 400 پروژه ورزشی در سراسر کشور افتتاح شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با تمجید از گروه های جهادی گفت: بار اصلی محرومیت بر دوش گروه های جهادی و بسیجی است زیرا مبارزه با فقر و محرومیت رسالت اصلی بسیج است.

وی با بیان اینکه نسل سلیمان در حال فعالیت است ، گفت: همزمان با هفته بسیج ، یکی از بزرگترین برنامه های آیینی جهاد کشور با اقتدار پنج هزار گروه جهادی ، نسل سلیمانی انجام می شود و نسل سلیمانی نشان می دهد که هر جهادی یک فرد مهمانی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی درباره نهضت امداد مومنانه گفت: دو مرحله اول این نهضت تاکنون انجام شده است که در مرحله اول بیش از هفت میلیون و 150 هزار بسته معیشتی به نیازمندان توزیع شده است. بسته سلامت ، 14000 سری اهدا ، 900000 کیف و کفش و 300،000 مورد زندگی توزیع شد.

وی گفت: در مرحله سوم کمک وفادارانه ، موارد اساسی مانند اشتغال مورد توجه قرار گرفت و 9 کمیته از جمله اشتغال ، درمان و دارو ، آزادی زندانیان نیازمند و ازدواج آسان تشکیل شد.

وی افزود: همزمان با هفته بسیج 30 هزار فقره کمک مالی ، 500 هزار بسته معیشتی ، 700 هزار بسته بهداشتی و 200 هزار مجموعه التحریر و رهاسازی کیف و کفش و همچنین صدها زندانی جزو برنامه هایی وجود دارد

دکمه بازگشت به بالا