ورزش

تقسیم امتیازات در مسجدسلیمان/ تیر دروازه سد راه پرسپولیس شد

به گزارش رویداد برتر؛ در هفته سوم مسابقات ، تیم نفت مسجدسلیمان از ساعت 16:35 امروز در ورزشگاه بهنام محمدی میزبان پرسپولیس بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و امتیازات تقسیم شد. در 15 دقیقه ابتدایی مسابقه شاهد بازی هر دو تیم بودیم اما سرخپوشان با استفاده از شرایط پذیرایی سعی در ایجاد گل داشتند اما موفق نشدند. در دقيقه 14 بازي ، محمد Balbali يه شانس عالی رو داشت كه تيمش رو جلو بندازه ، اما ضربش که از سمت چپ زده شده بود با اختلاف ناچیزی از کنار زمین به بیرون میره.

در دقیقه 21 بازی ، یک بازی خارق العاده از سمت چپ در جناح چپ باعث میشه مهدی عبدی ، از FC نفوذ کنه و یک گل دیگه برای تیم مهمان بدست بیاره. در دقیقه 28 بازی ، Sasan حسینی از تیم پرسپولیس کاملاً در بیرون از محوطه جریمه به طرز چشمگیری سقوط کرد. بعد از 39 دقیقه از شروع بازی ، Bashar Rasan یک ضربه آزاد روی محوطه جریمهی حریف میفرسته. سپس سیامک نعمتی پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و اتفاق خاصی نیفتاد تا اینکه نیمه اول با گل بدون گل به پایان رسید.

500

در آغاز نیمه دوم ، شاگردان گل محمدی که با دو تغییر زمین به میدان رفتند ، سعی کردند با تغییر تاکتیک های خود نسبت به نیمه اول بر حریف مسلط شوند و با حمله از سمت چپ و راست دروازه نفت مسجدسلیمان را در معرض خطر قرار دهند. البته باران شدید در نیمه دوم تأثیر زیادی در کیفیت فنی بازی داشت و کار هر دو تیم را دشوار کرد.

در نیمه کار ادامه داشت و علی رغم اینکه توپ در بیشتر لحظات در میانه میدان بود ، قرمزها حلقه فشار را کشیدند اما عملکرد خوب مدافعان نفت مسجد سلیمان فرصتی برای گلزنی فراهم نکرد. پرسپولیس با این تساوی 5 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. نفت مسجد سلیمان نیز 3 امتیاز کسب کرد و به رده دوازدهم جدول صعود کرد.

ترکیب روغن برای مسجد سلیمان:

احمد گوهری ، مجتبی مقتدایی ، مصطفی نایی پور ، بهروز نوروزی فرد ، سجاد جعفری ، محمد بلبلی ، محمدمهدی احمدی ، محمدمهدی محبی (71-فرید بهزادی کریمی) ، نیما انتظاری ، میثمید سیدی

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب تخت جمشید:

حامد لک ، سید جلال حسینی ، محمد حسین کنعانی زادگان ، مهدی شیری ، سعید آقایی ، احمد نوراللهی ، میلاد سرلک (46-احسان پهلوان) ، کمال کامیابی نیا ، بشار رسن (79-علی شجاعی) ، سیامک نعمتی-آردی رمض (مه) .

سرمربی: یحیی گل محمدی

دکمه بازگشت به بالا