خبرهای کلی

توصیه‌هایی برای امروز – رویداد برتر

“چه اتفاقی افتاده است ، چگونه اتفاق افتاده و چه فرصت هایی از دست رفته است مسئله دیگری است که باید به موقع به آن توجه شود. آنچه اکنون مهم است تسریع فزاینده تاج در مجارستان است. در کمتر از سه ماه ، تعداد بیماری ها و مرگ ها در مجارستان دو برابر شده است. ، که متأسفانه بیشترین رشد مربوط به دو هفته گذشته است. “نیاز به درمان در بیمارستان مدتهاست که از ظرفیت بیمارستان کشور فراتر رفته و انتخاب بیمار را به چالش می کشد.”

به گزارش رویداد برتر ، “کامران باقری” لنکرانی ، استاد برجسته پزشکی داخلی دانشگاه علوم پزشکی سیراز ، در یادداشت روزنامه ای مشرق وی نوشت: “در بسیاری از نقاط جهان با تولد دوباره تاج روزهای تلخی وجود دارد و كشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.” با این حال ، تجربیات موفقی وجود دارد که در این اپیدمی بسیار بهتر است ، یا حداقل مرگ آنها به اندازه ما نیست. چه اتفاقی افتاد ، چگونه اتفاق افتاد و چه فرصت هایی از دست رفت مسئله دیگری است که باید به موقع رسیدگی شود.

آنچه اکنون مهم است شتاب فزاینده بیماری در مجارستان است. در کمتر از سه ماه ، تعداد بیماری ها و مرگ های ناشی از بیماری در مجارستان دو برابر شده است که متأسفانه بیشتر این افزایش مربوط به دو هفته گذشته است. مدتی است که نیاز به درمان در بیمارستان از ظرفیت بیمارستان در کشور فراتر رفته و ما را در انتخاب بیماران به چالش می کشد. تصمیم دیرهنگام اما مهم ستاد ایالت کرونا برای ایجاد محدودیت های خاص در ساعت کار و ترافیک قابل تحسین است. با این حال ، این تصمیمات آنها را مصمم تر و جامع تر می کند. دولت به عنوان بزرگترین کارفرما پس از 10 ماه ، اکنون باید بتواند تعدادی از خدمات را در غیاب آن انجام دهد ، از ترافیک بکاهد و برنامه ریزی کند تا از ساعات اوج مصرف و حداکثر ترافیک جلوگیری کند. مطالعات نشان می دهد که اجتماعات بیش از 10 نفر قادر به گسترش گسترده بیماری هستند. انگیزه هرچه باشد ، باید در جلوگیری از اجتماعات جدی گرفته شود. تعریف واضح انگیزه های غیبت ، از تخفیف مالیاتی گرفته تا وام های کوچک برای استفاده از ظرفیت ارائه خدمات فضای مجازی ، یک راهکار خوب برای زمان حال و آینده است که نیاز به تصمیم گیری سریع و قاطع دارد.

متأسفانه بسیاری از بیماران ، اغلب افراد مسن ، مجبور به مسافرت برای مصرف دارو می شوند و مطالعات نشان داده است که داروخانه های پرخطر مرکزی برای شیوع بیماری هستند که با خطر خود آنها روبرو هستند. پیچاندن آنلاین سخت افزار و نرم افزار از سالها پیش در کشور امکان پذیر بوده است. وزارت بهداشت باید در این زمان پیش قدم شود ، این امکان را با ظرفیت داروخانه های موجود یا شبکه آنها فراهم کند و یک مکانیسم محافظت از بیمه خیلی پیچیده را ارائه دهد. این می تواند برای بیمارانی که به طور مزمن دارو مصرف می کنند بسیار مهم باشد و می تواند چرخه بیماری را به خصوص برای افراد در معرض خطر بسیار شکسته کند.

در اکثر موارد در مورد آزمایشگاه ها می توان همین را گفت. مراقبت در منزل برای بیماران یکی از عناصر مهم در کاهش بار بیماران بیمارستان است. در این زمینه در برخی از استانها در مورد چگونگی ارائه مراقبت با کیفیت در خانه با استفاده از نیروهای میانی و در صورت لزوم توسط پزشک ، تجربیات خوبی وجود دارد. نیاز به راهنمای مستند و مستند برای این نوع مراقبت بسیار زیاد است ، که می تواند راهنمای خانواده ها در شفاف سازی این مراقبت ها و در نظر گرفتن فرصت های در دسترس یک خانواده متوسط ​​باشد. در برخی از استان ها ، اهدا کنندگان برای تهیه و قرض دادن کپسول اکسیژن و سایر وسایل مراقبت در منزل به میدان می آیند.

از گسترش آزمایش های تشخیصی باید بیشتر حمایت شود ، زیرا حداقل دو نوع کیت تشخیصی زودرس ، کم هزینه و سریع در کشور فراهم می شود. انحصار در این زمینه ناکافی است. البته اگر در آپاندیس مراقبت و قرنطینه نباشد و نیاز به تکمیل چرخه باشد ، تشخیص کار نمی کند. از کسانی که نتیجه مثبتی نشان می دهند یا علائمی دارند باید در محل کار خودداری شود. این امر به دلیل فناوری اطلاعات و زیرساخت های تلفن همراه امکان پذیر است. همچنین یافتن افراد مثبت و مسدود کردن بازدید از آنها کاملاً امکان پذیر است. حداقل ، هشدار به خانواده ها می تواند مفید باشد.

در چنین مواردی ، بسته حمایتی می تواند به روش هوشمندتری توزیع شود یا حداقل حمایت بیشتری از سرپرستان خانوار بیمار داشته باشد. مصرف خوشمزه دارو در بیمارستان ها دو برابر بود. پروتکل درمان ملی باید براساس نتایج مطالعه سازمان بهداشت جهانی به روز شود و در مواردی که تقاضا برای دارو خارج از این پروتکل باشد ، سازوکار باید با تدابیری همراه باشد تا اطمینان حاصل شود که سایر داروها نمی توانند پایه ای برای درمان همه باشند. مسیر مراجعه برای بیماران جدی در هر شهر مشخص است. برخی از بیماران مجاز به ماندن در پشت در نیستند و دیگران می توانند به راحتی تخت های خود را پیدا کنند. استفاده از طب سنتی این روزها رو به گسترش است و متأسفانه بازار حیله گرانه ای را برای برخی فراهم کرده است. وزارت بهداشت باید راهنمایی در مورد استفاده از این داروها ، ذکر مواد و مواد تشکیل دهنده آنها ، به جای نام جوشانده ها ، برای افشای موارد موثر یا حداقل غیر مضر. با نامگذاری نوشیدنی های مقدس کاملاً مقابله کنید. در حال حاضر ، این درست نیست که ما اظهاراتی متفاوت از اجزای وزارت بهداشت را بشنویم. سرانجام ، آنها تأکید می کنند که دانشمندان ، م institسسات و انجمن های علمی در مجارستان وجود دارند که برای این روز آموزش دیده اند. “بیایید از مهارت های آنها برای حل مسئله بزرگ گسترش تاج استفاده کنیم.”

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا