ورزش

حمایت مادی و لجستیکی قبل از فینال آسیا خواهیم داشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین در گفتگوی تلفنی جعفر سمیعی را گفت بابرنامه فوتبال برتر گفت: ابتدا محمود یاوری به خانواده و جامعه فوتبال کشور تسلیت گفت می من می گویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: “به یحیی گل محمدی ، سرمربی جوان ، دلسوز و بااخلاق تیم ما که به عنوان بهترین سرمربی منطقه غرب آسیا انتخاب شد ، تبریک می گویم.” می من می گویم. امیدوارم به لطف خدا و تلاش اعضای تیم ، وی در فینال به عنوان بهترین مربی قاره انتخاب شود.

وی با بیان اینکه AFC اظهارات النصر مبنی بر حذف پرسپولیس از فینال را رد کرد ، تأکید کرد: علی رغم همه بدبختی ها ، تیم حقوقی باشگاه و اتحادیه فوتبال شبانه روزی کار کرده اند. باشگاه پرسپولیس برای شکست دادن باشگاه النصر در کمیته انضباطی و درخواست تجدید نظر در AFC در داخل و خارج مستطیل سبز ظاهر شد.

او ادامه داد: لایحه های دفاع بهتری داشتیم شکایت اولیه در موارد دیگر ، ممکن است یک فاکتور 120 صفحه ای داشته باشیم الصصری ها لغو

وی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است برای همین موضوع وی گفت: “ما به دنبال محافظت در دادگاه CAS هستیم.”

سمیعی از جانب جذب تازه واردانی مانند مهدی مهدی خانی وی گفت کمیته فنی این باشگاه را اعلام کرده است و طی یکی دو روز آینده بازیکنان خود را جذب خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تشکر ویژه از آقای گل محمدی و کارکنان من کاپیتان تیم و بازیکنان دیگری با سید جلال حسینی دارم. هواداران لازم نیست نگران باشند که ما قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا برای جشن گرفتن جشن ملی در 20 دسامبر از حمایت مالی و لجستیکی برخوردار باشیم.

دکمه بازگشت به بالا