رویدادها

دستگیری عامل تهیه و انتشار فیلم ضداخلاقی از ۲کودک کار در تهران

رئیس پلیس فتوی تهران بزرگ از دستگیری شخصی که دو کودک کار را مجبور به حرکات نامناسب کرده و از آنها فیلم تهیه کرد خبر داد.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی در مصاحبه با رویداد برتروی گفت: “چند روز پیش ، به افسران پلیس FATA اطلاع داده شد كه ویدئویی از نقض وظیفه با دو كودك كارگر و اجبار به انجام عملی غیراخلاقی منتشر شده است و به دلیل حساسیت آنها ، موضوع بلافاصله در دستور كار افسران قرار گرفت.” .

وی با بیان اینکه این فرد فیلمی از دو کودک کار را در اینستاگرام منتشر کرده بود ، گفت: “با اقدامات انجام شده با مشورت مقام قضایی ، این فرد روز گذشته در جریان عملیات پلیس شناسایی و دستگیر و به پلیس منتقل شد.

گودرزی با اشاره به بازجویی از متهمان دستگیر شده ، گفت: “در اولین بازجویی ها ، این فرد اظهار داشت كه ساخت و انتشار فیلم برای سرگرمی بوده است.”

رئیس پلیس فتای تهران با اشاره به پرونده متهم دستگیر شده گفت: اکنون این فرد پرونده را به دادسرا معرفی و از آنجا به زندان منتقل کرده است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت حقوق کودکان گفت: هر کودکی حقوقی دارد که باید رعایت شود. اجبار کودکان به رفتارهای غیراخلاقی مجازات های شدیدی در پی خواهد داشت.

روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن شخصی دو کودک کار را مجبور به رفتار غیراخلاقی جلوی دوربین می کند و فیلمی از آنها را در فضای مجازی منتشر می کند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا