خبرهای کلی

سیاست تقویت ارزش پول ملی و تولید ملی با قوت دنبال می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر

روحانی همچنین در هفتاد و نهمین جلسه مرکز هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه ، وزیر اقتصاد را به ادامه فروش سهام و دارایی های مازاد دولت و انتشار اوراق قرضه دولتی مطابق با برنامه مصوب جهت بهبود نظم و انضباط مالی و بودجه دستور داد.

رئیس جمهور با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: “سیاست های غم انگیز و اشتباه دولت آمریکا طی سه سال گذشته نه تنها توسط مردم سراسر جهان ، بلکه توسط مردم این کشور در انتخابات اخیر محکوم شده است.” شد.

آقای روحانی گفت: وقت آن است كه دولت بعدی آمریكا اشتباهات گذشته را جبران كرده و با رعایت قوانین بین المللی به مسیر پیروی از تعهدات بین المللی بازگردد.

رئیس جمهور افزود: جمهوری اسلامی ایران همیشه مسئولیت های خود را ایفا کرده است اگر همه قسمت های این تعهد با مسئولیت پذیری برآورده شود و تعامل سازنده با جهان را راهبرد خود ببیند.

دکتر روحانی با تأکید بر پیروزی مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی تحمیل شده توسط دولت آمریکا ، گفت: “مردم ایران با مقاومت قهرمانانه خود در برابر جنگ اقتصادی تحمیلی ، ثابت کردند که حداکثر فشار از سوی آمریکا محکوم به شکست است.”

رئیس جمهور اظهار داشت: وقت آن رسیده است که در سایه همکاری و هم افزایی ایران و همسایگان شاهد ارتقا of امنیت و توسعه در منطقه باشیم و با بیشترین نیرو و سرعت ممکن مسیر ثبات و رشد اقتصادی کشور را دنبال کنیم.

دکمه بازگشت به بالا